Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

"Schrijf-buddy" gezocht

Hallo. De titel zegt het eigenlijk al, ik ben op zoek naar een soort "schrijf-buddy". Wat ik hiermee precies bedoel is een soort proeflezer die een wat persoonlijkere functie krijgt. Samen met deze persoon kan ik sparren over mijn (en hopelijk zijn/haar) verhaal en hoe het verbeterd kan worden. Iedere schrijver heeft namelijk zijn eigen stijl en manieren, ikzelf ben bijvoorbeeld visueel heel goed ingesteld maar ben ik (naar eigen zeggen) vre-se-lijk in het verwoorden ervan. (mede door het half dyslectisch zijn..) Ik hoop dat ik iemand hier vind die mij zou willen helpen in dit initiatief en dat er een mooie samenwerking uit kan bloeien. Groeten Mike.A

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mike! Dat lijkt me een heel leuk en origineel idee! :) Heb je al een plot in gedachten? Waar zou je graag over schrijven? Persoonlijk schrijf ik graag historische verhalen, met name over de Holocaust. Ik ben zestien en ben momenteel bezig met mijn eerste roman, maar ik ben nog een beetje op zoek naar antwoorden. Hoe werkt het allemaal? Hoe win ik de interesse van alledaagse lezers? Hoe zal ik later critici overleven? Ik heb nog geen flauw idee wat ik van de schrijverswereld moet verwachten. Het lijkt me heel wat minder eng om dit met z'n tweeën te ontdekken. Misschien kan ik je helpen (en jij mij)... ? Ik zou het heel leuk vinden om met je samen te werken. Laat je weten wat je ervan vindt? :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Ovidia, Ik heb je een persoonlijk bericht gemaild, is wat makkelijker leek mij ;) Groeten Mike.A