Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht voor hedendaagse fantasynovelle

Ik ben op zoek naar proeflezers voor een novelle van ca. 20.000 woorden, die ik momenteel aan het herschrijven ben en die ik wil insturen voor een wedstrijd (Gentasia) met deadline 31/03. Ik hoop het verhaal tegen begin februari proefleesklaar te hebben en zou het dan graag tegen het einde van dezelfde maand met commentaar terugkrijgen. Het verhaal speelt zich af in Vlaanderen in de 20ste/21ste eeuw met fantastische elementen, ik weet zelf niet goed wat de beste genrebenaming ervoor is, hedendaagse fantasy of magisch realisme. Als ruil wil ik graag ook proeflezen, ofwel een verhaal van vergelijkbare lengte, ofwel verschillende korte verhalen, maakt niet uit in welk genre, ik ben wel het meest thuis in verbeeldingsliteratuur.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hekate, Ik wil je verhaal best proeflezen. Lees jij dan een paar hoofdstukken van mijn manuscript? (High fantasy) Tot nu toe heb ik alleen hoofdstuk 1 proefleesklaar(achtig). Ik zit er eigenlijk een beetje mee vast. Het moet allemaal wat mooier, sappiger en pakkender, maar ik ben er even op doodgekeken. Ik kan dus wel een frisse kijk gebruiken. Het hoofdstuk is iets meer dan 3000 woorden. Andere hoofdstukken komen later nog wel, daar moet ik nog teveel aan sleutelen.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Naar welk emailadrs kan ik sturen? Als ik op het stukje contact op je profiel druk, kan ik geen bestanden bij de mail voegen.