Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wintertuinfestival 2008 (en wat er daarna komt)

Vanaf vrijdag 21 november tot en met 29 November is er in Nijmegen (en Arnhem?) het wintertuinfestival. Wie gaat hierheen en wil ons/mij op de hoogte houden hoe het was? (Ik kan namelijk niet heengaan, hoe graag ik dat ook wil, wegens persoonlijke problemen) Voor de liefhebbers, H.M. ´opent´ het festival!

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Meestal hoor ik dit soort dingen een week nadat het geweest is :confused: Bedankt voor de link en ALS ik ga zal ik (kort) vertellen hoe het was. (Ik zou meer slagen onder de arm houden maar dan zou de zin te lang worden)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom zeg je DIT er niet bij, FS! Dacht ik toch dat je met H.M. Hare Majesteit bedoelde! "Volgende week vrijdag, 21 november, opent het Wintertuinfestival in de majestueuze Sint Stevenskerk in Nijmegen, met een bijzonder gesprek tussen schrijver HARRY MULISCH ... blablabla ... " Dit is overmorgen!!!! Gaan er nog Nijmegenaren of Wijchenaren bij wie ik achterop de fiets mag? (Jongejongejonge, wat een consternatie ineens hier in H.M. - Huize Marriejeanne).

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
En is die Robbert Dijkgraaf die met H.M. een gesprek zal voeren niet de man van Ondine?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga niet meer met je mee, want als jij HM ziet mogen de anderen al helemaal niet meer in zijn buurt komen :crybaby:

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou zeg ... :( (Hahahaha ... ik zit hier alweer verlekkerd te grinniken). Je hebt gelijk. Nou ja, dan moet ik alleen. Is misschien zelfs beter. Moet ik weer een truc verzinnen om bij hem in de buurt te komen. Misschien ga ik als H.M. (Heilige Maagd) tussen het publiek zitten.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, als ik ga, wél, natuurlijk. Maar ik moet toch eens zien hoe ik dat inplan.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan vrijdag in ieder geval niet, we hadden al wat gepland. (Gelukkig heb ik iemand om me heen die dat soort dingen wel onthoud) :rolleyes:

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn dat je me op dit topic attendeerde Four Seasons. Lijkt me bijzonder, ik wil wel gaan. Krijg jij het gepland, MJ?

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn dat je me op dit topic attendeerde Four Seasons. Lijkt me bijzonder, ik wil wel gaan. Krijg jij het gepland, MJ?
Als wij samen gaan, zeg ik geen 'nee'.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, leuk! Ik zie net dat je gemaild hebt, als de kinderen in bed gemikt zijn, schrijf ik je terug.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik heb het gezien. We nemen contact op. Morgen. Ik wacht nog heel even of iemand anders uit het noorden c.q. oosten graag meegaat naar Mulisch. Ik denk aan DJ? :!: :)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe groot is die kerk, Ing? (Ik denk dat wij er nog wel bij zullen passen?)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, nu is het bijna half negen en onze H.M. is ongetwijfeld in een buitengewoon interessant gesprek verwikkeld over God en duivel, in de kerk te Nijmegen, en Ing en ik zijn er niet bij. Omdat het hier sneeuwde en hagelde en waaide en ik dacht: 'Ja, ik ben wel dol op Mulisch, maar doller op mijn kinderen, mijn auto en mezelf.' Dus ik bleef thuis. Toevallig viel op hetzelfde moment de verwarming uit - wat je pas na enkele uren merkt - en moest ik ervoor zorgen dat het weer warm werd in huis. Gelukkig zijn mijn zoons ook doller op mij en zichzelf dan op Mulisch, dus samen met de Nuon - waar we op dat moment ook heel erg dol op waren - is het gelukt, de boel weer op te stoken, hier. Dit was het verslag van mijn avond met Mulisch. Nu zag ik op tv een commercial over slakkengel, waarvan je huid heel lang heel jong blijft. De veroudering gaat dan met een slakkengangetje, zeg maar, en daar wilde ik dan vanavond maar een columnpje over schrijven, voor op mijn Hyves, maar ja, ik heb het nu alweer verklapt. Het is weekend. Prettig weekend iedereen!