Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

proeflezer gezocht - horror - 7.000 woorden

Ik zoek een proeflezer voor een horrorverhaal van zo'n 7.000 woorden. Het verhaal refereert aan Lovecraft en er vloeit geen druppel bloed in. Ik ben momenteel bezig met herschrijven, verwacht dat het over een dag of 5 proefleesklaar zal zijn. Het is niet bestemd voor een wedstrijd. Ik zou het verhaal graag ten laatste begin februari met commentaar terugkrijgen. Als wederdienst wil ik uiteraard ook een verhaal van mijn proeflezer proeflezen (of meerdere kortere verhalen).

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Als er geen bloed vloeit, heb ik er toch wel moeite mee. Wat wil je met een verhaal van 7000 woorden dat niet voor een wedstrijd bestemd is? Waarvoor is het dan bedoeld?

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt Macarthur, ik stuur het verhaal door van zodra ik het zelf helemaal heb doorgekamd, begin volgende week verwacht ik. Tja: als het je een plezier doet, wil ik de hoofdpersoon zich misschien nog wel laten snijden als ze haar benen scheert ;) Dat het niet voor een wedstrijd bestemd is, vermeld ik zodat juryleden weten dat er geen bezwaar is als zij willen proeflezen. Het verhaal heeft in een embryonale versie al eens online gestaan, dus het insturen voor een wedstrijd lijkt mij sowieso uitgesloten. Plan is dat het in een eigen bundel komt die ik volgende maand naar een uitgever wil sturen, maar als dat niet lukt kan het natuurlijk ook altijd afzonderlijk in een tijdschrift of anthologie terecht komen.