Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht prentenboek

Dag allemaal! Na aandringen van mijn naaste omgeving, ben ik gestart aan een prentenboek. Spannend..... Ik heb absoluut geen idee wat mensen er van vinden, of het goed is of juist verschrikkelijk. Misschien blunders van fouten, of tekeningen die niet aanspreken.... Ik ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden, of het dichten wel correct is, de zinnen wel lopen, en de gedichte teksten en tekeningen samen wel aanspreken en dus bij deze een oproep..... "Wie wil er proeflezen?" Het is nog in de beginfase, ik ben op zoek naar eerlijke meningen. Leeftijdscategorie 2-4 jaar? Geen idee..... Roept u maar.... hartelijke groet, Marga

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Het gaat je om de tekst, niet om de prenten? Dit is een schrijversforum. Waarom zet je niet een stukje op Proeflezen, dan kunnen we meekijken?

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoek je een volwassen proeflezer, of iemand uit de doelgroep (dan denk ik wel dat je een redelijk "af" boekje moet kunnen voorleggen)? Mijn dochter is anderhalf maar leest wel meer boekjes die eigenlijk voor net iets oudere kindjes bedoeld zijn, en dan heb ik ook nog twee nichtjes van 2 en 4.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, het gaat voornamelijk om de tekst Thérèse! Het verhaal is in dichtvorm. Ik twijfel of de zinnetjes wel goed lopen, wat ik wil vertellen wel duidelijk is en het geheel klopt.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb momenteel wel even tijd om het ter afwisseling te lezen. Alvorens er terug teveel in mijn hoofd en rond mijn klavier komt te liggen, zou ik typen: hoe sneller je het mailt naar mij, hoe vlugger ik reageer :).

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil wel een kijkje nemen. Bovendien werk ik met kinderen vanaf 3 jaar, ik denk dat ik ook goed in kan schatten hoe mijn doelgroep op je prentenboekje zou reageren.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nope.