Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hulp gezocht bij verloving

Een goedemiddag, ik ben hier nieuw en hoop dat ik niemand tegen een zeer been schop. Ik ben voornemens mijn vriendin ten huwelijk te vragen en zou dit graag middels een filmpje willen doen. Ik heb alleen totaal geen ervaring hoe ik filmpje, qua verhaallijn, opnames e.d. in elkaar moet zetten. Is er iemand bereid om mij te helpen zodat dit meer vorm krijgt? Het lijkt mij erg handig om dit via mail verder toe te lichten > marcelvisser0@gmail.com. Ik kan er dan uiteraard veel dieper op ingaan! Alvast mijn dank!

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Wat betreft verhaallijn ben je op de juiste site, maar voor de techniek e.d. kun je beter elders aankloppen Marcel. Ik zou het niet te complex maken. Zorg dat het verhaal een duidelijk begin, midden en eind heeft en dat die niet te abrupt in elkaar over gaan. Bouw de spanning op en zorg dat je de aandacht van de kijker vasthoudt (zou jammer zijn als zij/hij aan het eind niet meer op zit te letten ;)) Heel veel succes!

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien kan je in 'het rits" een horen, da's een hogeschool in Brussel waar scenarioschrijvers en filmmakers opleiding volgen.