Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wanted.... proeflezer

Beste allen, Ik ben momenteel druk bezig met het herschrijven van mijn eerste... echte... manuscript. Dit proces verloopt niet zonder haken of ogen maar ik begin er erg veel schik in te krijgen (Brabants voor plezier). Maar natuurlijk kan ik zelf niet beslissen of het verhaal wel of niet 'lezer' klaar is. Het is een best ingewikkeld verhaal, met de nodige dosis fantasy, wat ik toch realistisch wil laten overkomen. Laten we zeggen dat ik dezelfde feeling als de 'davinci code' wil meegeven, alleen met een totaal ander soort verhaal. Mensen moeten wel denken van...verrek; dat zou zo maar eens echt kunnen gebeuren! Kort over het verhaal; bedenk je in dat de wereld zoals je hem kent totaal ten einde wordt gebracht op een gruwelijke manier en je moet vechten om te overleven. Wat gebeurt er als er anarchie ontstaat en zijn de sterkste wel daadwerkelijk zij van wie wij dat verwachten? Hoe groot is de kans dat jij verandert in dat waar je nu zo bang voor bent? Wat ik zoek? Een proefreader die eerlijk en betrouwbaar is. Iemand die durft te zeggen dat mijn zinsopbouw kak is of juist heel sterk. Iemand die durft te zeggen wat hem/haar wel aanspreekt en wat niet... iemand die er niet zo maar met mijn ideeën vandoor gaat.... want in de trant van het verhaal; daar staat de doodstraf op ;-)

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stuur me een persoonlijk berichtje, als je wil natuurlijk. Ik ben geïnteresseerd. Let wel: ik ben erg eerlijk. Maar gelukkig vind je oprechtheid niet erg.