Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

György Konrád en Geert Mak in gesprek

Vrijdagavond elf december aanstaande is er in Brussel een bijzonder gesprek tussen de Joods-Hongaarse schrijver György Konrád en de Fries-Nederlandse historicus Geert Mak. Onderwerp: de geschiedenis van de twintigste eeuw en hun beider reflecties daarop. De link waar een en ander beschreven staat: http://www.deburen.eu/?language=nl&p=programma&c=… Ik overweeg hier naartoe te gaan, maar Brussel is voor mij een beetje ver weg. Dan is het leuker om samen met iemand te gaan. Zijn er mensen die dit gesprek ook graag bijwonen? Overigens: deburen organiseert ook schrijfwedstrijden. Het is echt de moeite waard om hun site eens te bezoeken.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zal er niet heengaan, niet echt mijn 'ding' geloof ik. Maar je mag hier op de terugweg wel komen logeren, als je wilt. Scheelt weer in een lastige eenzame terugreis. Vanaf Brussel ben je hier binnen anderhalf uur. Ik denk dat je wel moet kiezen of je de 11e gaat of op vrijdag. Want die combinatie vrijdag de 11e is er niet in december. :o

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
O ja, dat klopt, in elk geval is het de elfde, dus is het op donderdag. Bedankt voor je logeeraanbod, Zjors! (Kun je me misschien meteen vertellen over je wederwaardigheden met Kluun). Misschien dan anderen die in de bovengenoemde mensen en het onderwerp geïnteresseerd zijn? Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb maar steeds Lucas in gedachten.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dat is zo. Maar gezien zijn prestaties op dat gebied kan hij toch als historisch deskundig worden gezien.