Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver gezocht !

beste forum lezers, mijn vader is vanuit nederland vertrokken in 1955 naar Southern Rhodesia ( waar ik, zijn zoon, ben geboren ) en is in 1995 teruggekeerd naar Nederland. Hij is machienist geweest, huurling in Congo, lid geweest van P.A.T.U en heeft gevochten in de oorlog van Rhodesia........later Zimbabwe...............hij is nu 75. Zijn verhaal moet verteld worden en daarom zoek ik een schrijver..............!!!??? Heeft iemand een idee laat het me a.u.b weten. M.v.g Bradley

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Bradley, Dat is een heel verhaal! Er zijn wel mensen die dit voor je / jullie willen doen, maar realiseer je je hoe veel werk het is om een boek te schrijven? En dan waarschijnlijk via interviews en ander research. Hoe denken jullie dat organisatorisch aan te pakken (reizen, vergoedingen, onderzoek e.d.)?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb interesse, Brad. je kunt me mailen. Na een prachtig boek van Biyi Bandele te hebben gelezen (Burma Boy), lijken bovenstaande me mooie gegevens om mee aan de slag te gaan.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lijkt me een geweldig verhaal dat zeker opgeschreven moet worden. Sterkte met je zoektocht.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Interessant en zeer avontuurlijk verhaal! Grappig ook om de oude naam van Zimbabwe te lezen. Bij de gemeente hebben ze soms nog de oude namen van Afrikaanse landen geregistreerd staan zoals Bovenvolta voor Burkina Faso bijvoorbeeld. Succes met het vinden van een goede serieuze schrijver.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Bradley, Wat interessant! Ik ken iemand die goed kan schrijven (met journalistieke ervaring) en daarnaast ook boeken uitgeeft, dus dan ben je in een keer klaar: Het gaat om de heer Koedijker van www.gigaboek.nl Als je mailt naar info@gigaboek.nl bereik je de juiste persoon. Hoedanook succes!