Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Creatieve bestemming(en) gezocht

Beste mensen, Met Het Reizende Boek probeer ik een nieuw project van de grond te krijgen! Het reizende boek is een project dat al enige tijd in mijn hoofd spookte. Nu is het zo ver, er is een website én een blanco boek dat klaar is voor de start. Dit boek kent geen landelijke grenzen en is niet beperkt tot de boekenkast. Het reizende boek gaat opzoek naar creatieve mensen die zich willen bezig houden met dit project. Mensen die één van hun creaties willen delen met het boek en de auteurs die na jouw komen. Het Reizende boek is meer dan een boek dat gewoon doorgegeven zal worden. Wil je meer informatie? Dan surf je naar de webiste http://hetreizendeboek.wordpess.com Het is gratis op de post kosten na… Wat er op het einde van de reis zal gebeuren met het boek en de verhalen staat nog niet vast. Eén van de opties is het boek te koop aan te bieden en de opbrengst te schenken aan een vereniging die werkt rond leren lezen en schrijven. Het enige wat nog nodig is zijn mensen die mee willen doen aan dit project. Heb je interesse dan chek je de website! ;-)

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou best de website willen checken, maar volgens mij bestaat hij niet. Edit: Hm, vreemd. Klikken op je link werkt niet (dan kom je op wordpress.com uit), maar het adres intikken werkt wel. Edit 2: Ik zie het al. Er staat wordpess in je link, in plaats van wordpress. Misschien moet je het even aanpassen.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het zou wel netjes zijn jezelf voor te stellen. En je persoonlijke motivatie aan te geven: is dit een kunstproject? Iets commercieels? Gewoon voor de lol? Welke rol heb je in de boekenwereld? Is er een kans op uitgave? Krijg je als schrijver tenminste één auteursexemplaar van het eindresultaat? Hoe staat het met redactie (wie doet die? hopelijk niet de schrijver van de website)? Hoe gaan royalties geregeld worden? In de FAQ staat dat die info later komt, maar het lijkt mij essentieel om jouw aandeel in de overeenkomst duidelijk te maken voor je mensen gaat vragen tijd en geld in jouw project te investeren. Dat voorkomt teleurstellingen en lynchpartijen.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe staat het met redactie (wie doet die? hopelijk niet de schrijver van de website)?
:D @hetreizendeboek Het is erg vaag. Ik zou met name willen weten wie er achter het project zit(ten). Alleen een gratis website is niet overtuigend genoeg.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
met het boek en de auteurs die na jouw komen. Het Reizende boek is meer dan een boek dat gewoon doorgegeven zal worden. Wil je meer informatie? Dan surf je naar de webiste http://hetreizendeboek.wordpess.com Het is gratis op de post kosten na… Wat er op het einde van de reis zal gebeuren met het boek en de verhalen staat nog niet vast. Eén van de opties is het boek te koop aan te bieden en de opbrengst te schenken aan een vereniging die werkt rond leren lezen en schrijven. Het enige wat nog nodig is zijn mensen die mee willen doen aan dit project. Heb je interesse dan chek je de website! ;-)
Wat voor postkosten? Wordpress is gratis. Ik word een beetje moe van types die denken te kunnen verdienen aan het enthousiasme van de amateurschrijver.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Het reizende boek, het lijkt me verstandig om eerst de foutjes uit je beginpost te halen. Wat de rest betreft heb ik geen idee wat je bedoeling is. Wat uitleg zou niet verkeerd zijn.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat voor postkosten? Wordpress is gratis.
Het gaat om De Post. Van papier. Met brievenbussen, enveloppen en postzegels. Dat je het boek op moet sturen naar degene die na jou iets erin moet schrijven. Dat is de bedoeling. Dat is ook op de website te vinden.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh. Daar heb ik nare ervaringen mee, ik heb zo ooit eens als kind mijn poëziealbum verloren. Het raakte kwijt in de post :(

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh. Daar heb ik nare ervaringen mee, ik heb zo ooit eens als kind mijn poëziealbum verloren. Het raakte kwijt in de post :(
Je hoort wel eens van post die na tientallen jaren nog bezorgd wordt. Dus houd moed! Zelf kreeg ik een keer een brief die via Zimbabwe was gekomen - vraag me niet waarom, want de afzender woonde 30 km verderop.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat er op het einde van de reis zal gebeuren met het boek en de verhalen staat nog niet vast. Eén van de opties is het boek te koop aan te bieden en de opbrengst te schenken aan een vereniging die werkt rond leren lezen en schrijven.
Best een sympathiek idee. Maar digitaal lijkt me in potentie lucratiever.