Proeflezer gezocht voor thriller
Mijn eerste boek (trhiller 'Vrouwen van Corvallis') werd door uitgeverij Kramat (Vlaanderen) uitgegeven vorig jaar. Mijn tweede is nu klaar en telt 85.000 woorden. Voor het eerste boek had ik een proeflezer hier uit de buurt, maar spijtig genoeg kan die omwille van familiale omstandigheden geen tijd meer vrijmaken voor mijn tweede.
Ik durf het amper vragen, maar zou er iemand bereid zijn deze omvangrijke taak op zich te nemen? Het gaat hem dan vooral over zinsopbouw, logica in de verhaallijn, diepgang van de personages, teveel gebruik van dezelfde woorden enz... Spelling zou in principe goed moeten zijn en hoeft niet nagekeken te worden, tenzij er echte kemels in staan, wat best mogelijk is natuurlijk.
Even had ik gedacht om verschillende personen te vragen enkele hoofdstukken te doen, maar dan heb ik natuurlijk geen feedback over het verhaal in zijn geheel.
Wat ik er nog bij wil vertellen is dat ik Vlaamse ben. Misschien kunnen sommige woorden dan ook vreemd overkomen voor Nederlanders.
Ik ben graag bereid tot een wederdienst in de vorm van proeflezen, liefst geen fantasy omdat ik me daarin niet echt goed kan inleven en daar dan ook niet veel zinnigs over zou kunnen zeggen.
Ik zie met spanning uit naar de reactie(s).
Hoi Kristine, Ik lees graag,
Dank je Laud. Ik stuur je een
Hoi Kristine, Als je nog een
Kristine, Ik weet niet of je