Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wie helpt mij met mijn boek herschrijven

Hallo, Wie wil mij helpen met mijn boek te corrigeren/herschrijven/vertalen? Het is een suspense verhaal van 80,000 woorden in het Engels. Ik ben op zoek naar iemand die een uitstekende kennis heeft van de Nederlandse/Engelse taal en wie een passie heeft voor schrijven. Ik kan hiervoor niet betalen maar wil wel eventuele roem & royalties delen. groetjes, Devon

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan hiervoor niet betalen maar wil wel eventuele roem & royalties delen.
Dromen mag.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iemand met een uitstekende kennis van taal en een passie voor schrijven zal liever aan een eigen manuscript werken dan voor nop aan het verhaal van een ander.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het spijt me, Devon, maar bovenposter hebben wel gelijk. Als je je boek wil verbeteren, kun je beter kleine stukjes laten lezen en aan de hand van kritiek die je daarop krijgt je eigen schrijfvaardigheden verbeteren.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom vertaal je het zelf niet? Als je het zelf geschreven hebt, als Nederlander, kun je het mijns inziens ook zelf vertalen.

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo dan allen daar. Ik heb een boek geschreven over de waarheid, hoe wij die zelf inkleuren en dat met leuke verhaaltjes en anekdotes. Ik ben op zoek naar iemand die er een goed en duidelijk leesbaar verhaal van wil en kan maken . Ik heb helaas geen geld, maar kan je wel laten delen in de mogelijke roem en het plezier! wie oh wie.............. Met een warme groet, WJ

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hallo dan allen daar. Ik heb een boek geschreven over de waarheid, hoe wij die zelf inkleuren en dat met leuke verhaaltjes en anekdotes. Ik ben op zoek naar iemand die er een goed en duidelijk leesbaar verhaal van wil en kan maken . Ik heb helaas geen geld, maar kan je wel laten delen in de mogelijke roem en het plezier! wie oh wie.............. Met een warme groet, WJ
Plaats even een eigen oproep WJ