Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijver gezocht voor biografie van mijn ouders

Hi, Mijn ouders zijn nu rond de zeventig. Ze komen allebei uit een boerengezin. Ik zou ze graag een biografie van henzelf aan hen en aan mijn zussen en broertje willen geven als kado. Ik weet dat het een flinke opdracht is. Het lijkt me geweldig als straks wijzelf en de kleinkinderen nog eens van hun verhalen kunnen genieten. Als er iemand geînteresseerd is dan kunnen we rustig over alle condities praten/mailen, Ik ben benieuwd naar uw reacties, Mvg,

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Google op biografie en schrijven en u krijgt heel wat sites te zien waar dergelijke diensten tegen betaling worden aangeboden. Succes.

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag, het lijkt me leuk om dit voor jullie te doen. ik heb gelezen dat iemand antwoordde dat je op een site kunt kijken voor de prijzen, ik heb eerlijk gezegd zelf geen idee van de prijzen, dus daat moet ik dan zelf eerst nog even naar kijken, je kunt me prive mailen op evavanbaar@gmail.com, misschien is dat makkleijker. ik heb mijn eigen biografie geschreven, mijn derde boek ligt bij de uitgever, en wordt binnenkort uitgegeven ik zie je mail wel verschijnnne. Ik vind eht een leuk idee, en heb zin in de opdracht, groetjes, eva van baar.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Willy, Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen. Ik doe dit soort dingen graag, naast mijn andere professionele en literaire werk. Ik heb verscheidene boeken uit gegeven. De achtergrond van uw ouders interesseert me erg vanuit mijn eigen werk. Laat wat van je horen. Jan-Hendrik Bakker