Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Scenario-/scriptschrijver gezocht voor nieuw concept

Hi, Mijn naam is Chi Leung (of CL om het gemakkelijk te maken). En ik heb naar mening :) een super idee/concept voor een serie die ik in de markt will zetten. In het kort wil ik een serie maken die: - Ongeveer 20 min lang zijn; - Tegenovergestelde van drama's zijn, dus echt feel good series zijn, maar dan niet comedy's; - Veel inzetten op uitbouwen van karakters in verschillende settings. Zeker in deze tijden van economische tegenwind denk ik dat dit absoluut van toegevoegde waarde zou kunnen zijn nationaal/internationaal. Vandaar dat ik graag in contact zou willen komen met een enthousiaste schrijver die met mij samen dit verder zou willen uitwerken en in de markt zetten. Mvg, CL

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi CL, Wat is jouw inbreng in dit project? Heb je een ingang om het in de markt te zetten? Heb je funding? Alleen een idee hebben is nl. niet genoeg. Het kost veel tijd en energie om het te materialiseren ( schrijven in dit geval), en om vervolgens mensen ervan te overtuigen dat ze de serie willen kopen. Laat ons hier even weten in hoeverre je daar al rekening mee gehouden hebt.