Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht Scenario - Movie script writer

Hallo, Vorig jaar heb ik een engelstalig boek geschreven, ( Die te koop is bij online boekenwinkels ) en nu ben ik op zoek naar iemand die mij wil helpen om er een Scenario - Movie script van te maken. Het moet wel in engels zijn. In het kort waar het over gaat ; 2 Mensen die na overlijden terug keren naar de aarde ( Reincarnatie ) om de levenslessen recht te zetten die in verleden verkeerd zijn gegaan. Uiteindelijk komen ze erachter dat ze tweelingzielen zijn. Ik zoek niet speciaal een doorgewinterde writer, ben je beginnende dan zie ik je reactie ook graag tegemoet. Belangrijk is wel, dat je engels goed is.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Jayden, Ik ben een aspirerend filmmaker en ben net klaar met het schrijven van mijn eerste scenario. In de komende werken wil ik dit ook uit gaan werken tot een korte film. Ik zou je erg graag helpen met het schrijven van een script, gebaseerd op jouw boek. Mijn engels is btw redelijk goed en ik heb dan ook al eerder in het engels een korte screenplay geschreven. Laat maar iets weten op mijn email. Groetjes Luuk