Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

hou jij van strips?

hou jij van strips en maak je het graag?

dan is *spam* een goed forum voor je.

Registreer je nu :wink:

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

<theatraal> Schaamteloos propaganda, onvertoond! Een regelrechte schande is het. Wat zeg ik, wal-ge-lijk. Ons geniale geesten zo tergen met een banaal gegeven als strips. Zelfs het bestaan ervan is al een blaam op het gelogen - want niets is nu nog minder waar - intellect der mensdieren. Sterf, Lucifer zal u gaarne zien komen. Zeug! </theatraal>

Wat ik zeggen wil; ik hou niet zo van strips. Heb er erg weinig mee. Het is overigens ook niet de bedoeling om hier botweg je site te promoten. Met dank voor uw begrip.

Alsnog een uiterst vriendelijk groet,

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik vind strips stoer :D Vroeger vaak Suske & Wiske, Douwe Dabbert, Donald Duck, Jan Jansen en de kinderen, 15 1/2, Astrix en Obelix gelezen.

Ik hou wel van boeken met veel plaatjes :oops:
Helaas is het zelf schrijven + tekenen van een stripverhaal niet zo'n succes gebleken. Op 1 of andere manier krijg ik het niet voor elkaar. Het schrijven van een roman gaat een stuk beter.

En bij een goed verhaal zijn geen plaatjes nodig, daar hebben ze fantasie voor uit gevonden :D

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

godje wrote:
<theatraal> Schaamteloos propaganda, onvertoond! Een regelrechte schande is het. Wat zeg ik, wal-ge-lijk. Ons geniale geesten zo tergen met een banaal gegeven als strips. Zelfs het bestaan ervan is al een blaam op het gelogen - want niets is nu nog minder waar - intellect der mensdieren. Sterf, Lucifer zal u gaarne zien komen. Zeug! </theatraal>

:lol: Godje, je bent hilarisch! :lol:

*Stiekem heb ik 7 jaar lang een abonnement op de Donald Duck gehad en heb ik Suske & Wiske, en Sjors & Sjimmie verslonden*

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

foei, siska. :shock:

:roll: Maar toen ik klein was, las(keek) ik graag Suske en Wiske. Amuseerde me met De rode ridder en lachtte me te pletter met Guust Flater.

Nu lijk ik meer te houden van strips zoals Aldebaran en Betelgeuze.
Dat zijn meer volwassen strips. Maar niet op die manier als je zou denken wanneer je het woord volwassen eraan koppelt. En ja hoor, er bestaan ook zo'n strips... :wink:

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nog snel even biechten voor het nieuwe jaar intreedt. Ik heb me als kind wel eens vergrepen aan Kuifje, wat zeg ik, heb ze allemaal gelezen. En Maus (van Spiegelman) is een heerlijke comic. Maar daar blijft het echt wel bij, beloofd. En nu snel een paternoster of acht bidden.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

godje wrote:
Ik heb me als kind wel eens vergrepen aan Kuifje, wat zeg ik, heb ze allemaal gelezen.

:wink: Zo heeft iedereen zijn 'afwijking', Godje. Ik lees nog steeds sprookjes. En :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: in de vakanties vergrijp ik mij soms aan :oops: :oops: :oops: :oops: Nee het is te erg. Ik ga dat hier niet zeggen Boeketreeksjes

:shock: Ik houd van goede boeken.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik hou heel veel van die Donald Duck pockets.. ik verzamel ze ook, heb er al 80 ofzo :P

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Een strip die nog niet in mijn vorige berichtje stond.

Elfqueste

Deze stripserie ben ik op het moment veel aan het lezen en verzamelen. Vind deze trouwens meer bij de grafische romans horen dan bij de strip.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[...]

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schaamteloos propaganda, onvertoond! Een regelrechte schande is het. Wat zeg ik, wal-ge-lijk. Ons geniale geesten zo tergen met een banaal gegeven als strips. Zelfs het bestaan ervan is al een blaam op het gelogen - want niets is nu nog minder waar - intellect der mensdieren. Sterf, Lucifer zal u gaarne zien komen. Zeug! Ben ik nou de enige die me hieraan stoort? G, je kan ook te ver gaan hoor. Eigen menig is best maar om iemand dan zo te noemen in de lijn van ik ben ik en mag zeggen wat ik wil gaat mij veeel te ver, ik vind je ronduit afstotelijk overlkomen. by de wy, ik verzamel al vanaf mijn vroegste jeugd strips en bezit ruim over de 2000. Je kunt met strips net zo veel plezier beleven als een goed boek. Dat mijn intelect daarmee op een laag peil zou staan is onzin, ik las op negen jaar al het Jungleboek van Kipling en verslond de eerste druk van de Drie musketeers. Wie heerlijk wil wegdromen kan ik de complete serie van Elfquest aanraden en daarbij de cd van Shinead O'Conor, The Lion and the cobra draaien. Echt zalig.