Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht

Hoi, Vorige week heb ik bij Boukscout contract ondertekend. Boukscout wilt mijn manuscript van (38 A4) helemaal perfect zonder fouten uiteindelijk ontvangen. Ze hebben mijn 2 maanden gegeven om door iemand te laten corrigeren. Ik ben een student en ik ben opzoek naar een vrijwilleger. Kan iemand mij helpen? Groet, Lotten

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey lotten, ikzelf heb er niet echt de tijd voor vrees ik. Maar misschien is het voor anderen prettig om iets meer informatie te hebben. Wat voor verhaal heb je geschreven? Wat verwacht je precies van een proeflezer?

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Rare vraag. Sinds wanneer accepteert Boekscout alleen foutloze manuscripten? Voor een student maak je veel fouten. Als je de naam van Boekscout al verkeerd spelt, denk ik dat de rest niet veel voorstelt. Sorry.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug Lisa Bergje.
Ik vermoed hetzelfde...
Wat? Hoe doen jullie dat?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. EDIT: Na wat simpel zoekwerk ben ik er inmiddels achter. Ik sluit me aan bij Angus en Earthlady ;)

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ik heb Angus al gemaild dat ik helemaal niet houd van verdachtmakingen op het forum. Mail mij als je vermoedt dat een geblokkeerde gebruiker weer actief is of spreek een moderator aan via PB. Dit op het forum zelf doen is onbeschoft en er is altijd een kans dat je het fout hebt. Graag hoor ik de vermoedens alsnog per mail, want IP en mailadres geven geen overeenkomsten.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker