Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Manuscript zoekt schrijver

Via deze weg zoek ik een schrijver welke heel graag een boek wil corrigeren. In eerste instantie heb ik deze schrijver naar hier verwezen. Uitgelegd dat je een verhaal niet zomaar uit handen moet geven aan een co-schijver. Dat het "zijn kindje" is en geluk pas echt gelukzalig is als je de correcties door je nog meer te verdiepen in het schrijversvak zelf kunt corrigeren. Hij heeft het boek naar zijn zeggen aan advokaten, doktoren ed laten lezen en deze zeggen op hun beurt dat als er een goede schrijver doorheen gaat het een bestseller kan worden. Dat het veel spanning heeft. Zo wil hij mogelijk het boek ook in het Engels uitgeven. Echter kreeg ik toen een mail van deze meneer retour. Beste Mevrouw, ik ben inmiddels 70 jaar. kunt u mij helpen met het vinden van een schrijver? En ergens begrijp ik ook wel dat je dan niet aan een heel nieuw vak als schrijven begint misschien. Zijn oproep: Ik ben op zoek naar een goede schrijver die mijn Biografie op de markt wil zetten , door mijn werk als Chef-kok heb ik wereld wijd de gekste avonturen beleefd. Ik heb mijn levens verhaal zelf al in een boek verwoord, maar de professionele kennis ontbreek mij om het verhaal goed leesbaar in de Nederlandse of Engelse taal te verwoorden. Kosten en baten worden gedeeld! Ben je geinteresseerd dan kan ik je in een privemail gegevens van deze meneer aan je doorsturen.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Kosten en baten worden gedeeld!
Ik hoop niet dat er van de schrijver verwacht wordt dat hij/zij ook nog bijdraagt in de kosten. Zo lijkt het er nu wel te staan.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Als ik zijn oproep lees, zie ik veel foutjes. De proeflezer krijgt er een beste kluif aan. En van de proeflezer wordt ook nog verwacht dat die reclame moet maken? Een bestseller? Vaak een illusie. Hij kan het beter naar een uitgever opsturen.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Meneer is m.i. niet op zoek naar een schrijver en ook niet naar een proeflezer (Tja) want die zijn naar eigen zeggen al door het manuscript heengegaan. Wat hij zoekt is een professionele redacteur die kan redigeren en corrigeren. Een goeie redacteur werkt echter niet gratis en al helemaal niet als de kosten ook nog eens gedeeld moeten worden. Mocht meneer geïnteresseerd zijn, dan kan ik na toezending van het manuscript een kostenopgave doen. Het is mij trouwens niet duidelijk uit welke invalshoek deze oproep door je geplaatst wordt, Indrany.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Uit de invalshoek iemand verder proberen te helpen in een wereld waar niet iedereen zo bekend in is. Inmiddels heb ik iemand gevonden welke m mogelijk verder wil helpen. En zo heb ik weer iets goeds gedaan niet? Dank je wel voor alle reacties. Neem van mij aan.. ook ik heb er weer van geleerd vandaag!

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik (als oud-advocaat) vraag me af waarom advocaten en doktoren zeggen dat het een bestseller kan worden. Daar weten artsen of advocaten toch niets van?