Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht voor kort verhaal (3.000 woorden)

Hallo, Ik ben momenteel bezig met een kort verhaal waarmee ik mee wil doen aan een schrijfwedstrijd. Omdat ik nog niet zo ervaren ben, vroeg ik me af of jullie mijn verhaal zouden willen lezen en mij kritiek en feedback willen geven zodat ik mijn verhaal kan verbeteren. Mijn verhaal is nu iets minder dan 3.000 woorden, maar het kan zijn dat ik daar nog wat van schrap. Langer zal het in elk geval niet worden. Mijn verhaal gaat in het kort: over een work-a-holic moeder die de verjaardag van haar dochtertje vergeet. Ik zou het heel fijn vinden als iemand, of meerderen, naar mijn verhaal zouden willen kijken.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi ik wil je verhaal wel lezen. Ik let meer op het verhaal zelf en minder op stijlfouten. Dus als er nog meer mensen zijn??? Stuur me maar een mailtje

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Aarbei, Ik zou ook graag je verhaal willen inzien en daarbij tips en aanwijzingen willen geven ;) Mijn correspondentieadres is: stankelder@hotmail.com Heb je verder nog voorkeuren van punten waar ik op kán letten bij het lezen van je manuscript? Groetjes, Stan Kelder

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Stan Je kunt je mailadres beter bij je gegevens zetten en niet in het openbaar Als we je een pb tje allen sturen, vinden we je wel Welkom trouwens. Ik hoop dat je hier genoeg leven vindt want daar was je naar op zoek!!