Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Partner ontwikkelen korte strip

Samen 1 hobby. Ik heb het idee voor een korte strip, De opzet voor het verhaal is me duidelijk, maar ik zou graag met iemand die geinteresseert is het verder in detail uitwerken tot een coherent en vermakelijke strip. Het maakt me weinig uit of je liever tekent of schrijft, allebei zijn van harte welkom. Mn enige vereiste is enthousiasme! Hier de opening. Mocht je interesse hebben in de rest van het verhaal dan moet je t laten weten en mail ik je die. Kantoor. Een man leunt naar achter op zn stoel achter een leeg bureau. Hij pakt neemt de hoorn van de telefoon voor hem en typt tien cijfers in. Hij wacht tot de ontvanger opneemt. Ze stelt zich voor. Uly verteld haar dat er een man onderweg is naar haar huis. Ze excuseert zich. Uly herhaalt dat er momenteel een man onderweg is naar haar huis en voegt toe dat deze man haar om het leven wil brengen. Hij zegt dat dit geen grap is. Er is stilte aan de andere kant en Uly gaat door te vertellen dat de naam van de man Ulysses is en hij meerdere moorden op z'n geweten heeft. De vrouw klinkt overstuur. Ze vraagt Uly waarom. Hij stamelt, zoekend naar een antwoord. Een collega komt de ruimte binnen. Hij opent een la en bladert tussen de papieren. Uly legt een hand over de microfoon van de hoorn en vraagt de man wat hij zoekt. Aan de andere kant van de lijn hoort hij de vrouw snikkend vragen om een reden. De collega antwoord en Uly wijst hem de map toe op de archiefkast schuin tegenover hem. De collega dankt hem, Uly geeft een knik en een glimlach en de man sluit de deur achter zich. Uly neemt zn hand weer van de hoorn en drukt de vrouw op het hart dat de reden er niet toe doet. Hij komt, en niks zal hem weerhouden haar te doden. Bel de politie, zegt hij, en verlaat het huis direct. Hij hangt op. Hij kijkt op zn horloge, vijf uur alweer.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Voor het tekenen ben je denk ik niet aan het juiste adres, maar voor het schrijven natuurlijk wel. Ik heb je bericht geplaatst naar Algemene oproepen. Twee mensen is niet echt een groep ;)

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
nee is prima, moest m ff zoeken. :) ik weet ook niet meer wat een geschikt forum is voor mijn oproep eigenlijk.