Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kort script gezocht voor huwelijksaanzoek in bioscoop

Besten heren, dames. Ik wil mijn vriendin binnen nu en 1 jaar ten huwelijk gaan vragen in de bioscoop. Ik ben dus op zoek naar een goede scriptschrijver voor een leuk, kort, origineel script. De setting is dus de bioscoop, en het thema is misdaad gerelateerd. Mijn intensies zijn om Peter R de Vries en Arend Langeberg (stem van zijn show) uit te nodigen om een kleine rol te spelen. Maar hoe die rol wordt ingevuld ?? Aan jullie de keus. Ikzelf zit natuurlijk in de hoofdrol. Het filmpje zal hoogstens een paar minuten duren. Alle andere ideeen zijn ook welkom. Verwacht geen hoofdprijs voor het script. Ben zelf geen filmbons, maar gewoon een monteurtje uit het zuiden. Het scripts zou immers al op een a4-tje passen. Liefst een paar natuurlijk. Naast de eer dat jou script wordt verfilmd en je naam wordt getoond in de aftiteling wil ik diegene ook 50 euro betalen. Hopelijk voel jij je aangesproken om in de pen te klimmen en de mooiste dag van mijn leven mede mogelijk te maken. Met vriendelijke groet, Thomas Joosen