Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Spelers gezocht voor storytelling spel

Hallo, Ik ben een afstuderend gamedesigner die veel bezig is met collaborative storytelling en gebruik van verhaal in spellen. Ik heb een voornamelijk tekstueel spel gemaakt dat nu in de prototype versie online staat en binnenkort weer van start gaat. Ik zou het erg interessant vinden om te zien hoe schrijvers (niveau en ervaring maken geheel niet uit) daar mee zouden spelen. Ik wil je dan ook graag uitnodigen om als je dit leest op onderstaande website te kijken en mee te spelen. In het spel schrijf je als speler samen met andere spelers delen van een verhaal en manipuleer je verhaallijnen om zo een geheime opdracht te vervullen. Op de site kun je meer lezen hier over: http://www.player-2.nl/linearityprototype-2about… Zodra er genoeg spelers zijn gaat het spel weer van start, dus wil je meespelen, schrijf je dan snel in. Wellicht overbodig om te melden, maar dit alles kost niets. Het enige wat ik van spelers vraag is dat ze na afloop van het spel hun ervaring daarmee met mij willen delen wat ik kan gebruiken voor evaluatie en iteraties. Bedankt voor je aandacht, en misschien tot in het spel. Groet, Arjen

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Denk er nog eens over inderdaad ;) Het spel duurt niet ontzettend lang, en de in te leveren teksten zijn maar 0,5 tot 1A4tje lang, dus te overzien. Daarbij is het wel zo dat ik graag actieve spelers wil, dus als je denkt dat je het niet zou volhouden of er weinig mee zou doen dan kun je het beter niet doen.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klinkt zeer interessant en het is een origineel spelidee, maar waar kan ik het spel vinden? Op de site zie ik namelijk alleen informatie staan...