Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer(s) gezocht

Goedemiddag, ik zit in een bepalend gedeelte van mijn manuscript/typoschrift en ben heel erg benieuwd in hoeverre het verhaal de lezer aanspreekt en of het loont door te schrijven. De huidige versie heeft behoorlijk wat spelfouten maar daar ben ik in eerste instantie zelf mee bezig. De lezer dient het verhaal voornamelijk te beoordelen op de karakters, schrijfwijze, verhaallijn en of het verhaal zelf realistisch overkomt. Het is een verhaal van rond de 11.000 woorden (19 A4/24 B5 pagina's). Het verhaal is goed in delen te lezen denk ik. Dit is het eerste stuk dat ik ooit geschreven heb en ben erg benieuwd en op zoek naar goede/harde kritiek. Als je je gegevens achterlaat of vragen hebt dan zal ik zorgen dat een en ander je toekomt. Ik zal hieronder een korte beschrijving van het verhaal neerzetten. Bij voorbaat dank! Beschrijving; Het hoofdpersonage is een jongen van midden 20 die zijn baan verliest en met zijn vrienden in verschillende conflicterende situaties terecht komt.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah dat wil ik in de Kerstvakantie wel voor je doorlezen en van commentaar voor zien. Maar kun je er misschien wel voor zorgen dat er dan zo min mogelijk spelfouten meer inzitten? Die lijden, ahum leiden, mij altijd verschrikkelijk af =<

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Diana, ik heb zo te horen nog enkele dagen dus ik denk dat dat spelfout vrij (of bijna dan) gaat lukken :D!

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Modus, ik ben ook wel benieuwd. Als je nog een kritische lezer zoekt, stuur het dan maar door.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Modus, Je mag mij gerust wat opsturen. Ik ben niet echt thuis in eigentijdse verhalen en ook niet in de technische aspecten van het schrijven. Je ziet maar!

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Diana, het wilde helemaal niet lukken! Ik merk dat ik nogal bang/terughoudend ben om het te delen maar heb besloten dat het maar moet! Denk niet dat ik zelf ooit tevreden zal zijn, dus excuus voor het wachten! Ik heb geen idee hoe ik dit moet doen maar ik za het documentje ergens uploaden en het linkje aan jullie PMen ? Bij voorbaat dank!

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi modus Je kunt degene aan wie je het wilt laten lezen een mailtje sturen. Klik op de naam van diegene en dan zie je bovenin een rood balkje 'contact'. Stuur via SOL je mailtje ( zonder je hoofdstuk) Zij kunnen je dan terugmailen. En dan is het simpel. Mijn aanbod staat nog de hele vakantie!