Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Co- schrijver/ster gezocht

Momenteel ben ik met een trilogie bezig, 2 avontuurlijke zussen en 1 nog avontuurlijker broer. Ik zoek een schrijver/ster voor het boek van de broer. De website waar de boeken te koop op komen te staan gaat in februari de lucht in. Boek van de broer hoeft dan nog niet af. De bedoeling is 20 hfdstukken van elk ongeveer 1000 woorden. Hierna elke week een nieuw hoofdstuk. Elk karakter krijgt een eigen facebookpagina, er is een familieblog, er wordt getwitterd. Dit alles ter promotie. De website wordt door een we marketeer beoordeeld of er potentie in zit. Wie wil er aan meedoen? Meer informatie in mijn blog te vinden http://bit.ly/Yi1Mxf

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iets meer info graag Marietjes, want je vraagt nogal wat. Vragen die me zo 123 te binnen schieten: welk genre, welke doelgroep, waarom schrijf je het derde deel niet zelf, heb je daar een speciale bedoeling mee, is er een verdienmodel of een vaste vergoeding, is er al een uitgever bij betrokken, hoe zit het met redactie en vormgeving, wordt het een e book of juist niet, waarom maar 20000 woorden (novelle) en wat bedoel je met: elke week een nieuw hoofdstuk? Op je blog vind ik niet meteen meer informatie, behalve een stukje dat het erop doet lijken dat het avontuurlijk in 50 verschillende tinten is.