Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

songteksten

Hey, Ik ben muzikant, keyboardspeler, en zou graag een eigen song schrijven. Maar teksten schrijven is niet mijn ding. Is er iemand die songsteksten kan , zodat ik er muziek kan opzetten, wie weet voor een verder samenwerking? Als er iemand eens iets schrijft probeer ik iets, we zien dan wel. Ben bij Sabam aangesloten als componist. Liefst in het Engels, eventueel nederlands. Genre maakt niet zoveel uit, hangt van het onderwerp van de tekst af. Thanks, Phil

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hello Ny, Bedankt voor je reactie van gisteren. Ben je nog altijd geïnteresseerd? Het is voor mij een beetje nieuw, behalve 1 song die ooit eens op cd is gezet. Kan wel een aantal melodieën opnemen en eventueel doorsturen. Of kan een melodie zetten op een tekst van jou. Laat maar iets weten... Greetz, philip

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hee hallo! Ik ben thuis altijd liedjes, gedichten en verhalen aan het schrijven. Verder nooit wat mee gedaan maar dit lijkt me wel erg leuk om te doen voor jou. Is dit vrijwillig of zitten er enige verdiensten bij? Ik hoop zo snel mogelijk een bericht te ontvangen. Je kunt me het beste bereiken op jollie1991@hotmail.com vriendelijke groet, Jolanda Boudewijn

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Jolanda alias jojootjuuuh, Aangezien Philhoys zich na het plaatsen van zijn oproep in oktober nooit meer heeft laten zien hier, kan het lang duren voordat je een berichtje krijgt (als er al ooit een reactie zal komen). Het is misschien handiger om hem een Prive-Bericht (PB) te sturen via het envelopje onder zijn naam. Succes.