Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Helpen met de realisatie van een tijdschrift?

Ik ben op zoek naar een jounalist/journalistiek student die mij wil helpen bij mijn afstudeerproject. Ik zal mijn afstudeerproject even uitleggen. Ik wil een eenmalig magazine maken over de overeenkomsten tussen extreem linse en extreem rechtse jongeren in Nederland/Overijssel. Alleen ben ik nog op zoek naar journalisten/studenten die mij bij het journalistieke deel willen helpen. Ik ben al begonnen met mijn afstuderen en zal dan ook nu al je hulp kunnen gebruiken. Er zijn nog een aantal artikelen die geschreven moeten worden. Hopelijk heb je zin en tijd om mij te helpen. Groeten Eva

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier, ik woon in verwegistan, aan mij heb je niets. Er zijn er hier vast die je kunnen/willen helpen. Sterkte

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het dan de bedoeling, effa, dat mensen artikelen voor je schrijven voor je afstudeerproject? Waarom doe je dat niet zelf?

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Dit heeft niks met creatief schrijven te maken. Wellicht dat je op een journalistiek forum op of een site als VillaMedia meer geluk hebt. p.s. twee keer dezelfde oproep plaatsen is ook niet de bedoeling.