Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver gezocht voor een waargebeurd verhaal

Ik heb het een en ander meegemaakt in een ziekenhuis en ik zou het graag op papier willen zetten, maar ben niet zo goed in het schrijven van een boek. Het is een ongelooflijk en spannend verhaal en het is een thriller is, waarbij ik een paar keer door het oog van de naald gekropen ben, In ieder geval er zit van alles in, je krijgt een kijkje in de keuken hoe het gaat op een afdeling als het mis gaat, en wat er daarna met je kan gebeuren. Dossier heb ik, verhaal heb ik, geld heb ik niet Als iemand een idee of suggesties heeft om me verder te helpen hoor ik het natuurlijk graag. Careek

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dries ik heb je link gelezen en ik herken er wel wat in :). Alleen het schrijven gaat me slecht af en het is echt spannend verhaal, ik denk zelfs dat het een uniek verhaal is, In ieder geval niet het zoveelste levens of verslavings of ziekenhuis verhaal Ik hoop dat een schrijver er wat in ziet en dat hij zelf even geen inspiratie heeft om iets te verzinnen.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee hallo, Het lijkt me heel leuk om het verhaal voor je te schrijven. Alleen is het wel mijn bedoeling om geld te verdienen met schrijven. Normaal word er een soort dagtarief of zoveel geld per woord afgesproken. Dat zit meestel rond de 0,10 cent per woord. Omdat je aangeeft dat je geen geld heb zou ik het willen schrijven voor je voor 0,01 cent per woord. Ik hoop dat je geintresseert bent en snel van je zal horen. Je kunt me het beste bereiken op jollie1991@hotmail.com vriendelijke groeten Jolanda Boudewijn