Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers voor prentenboek

Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar proeflezers voor mijn prentenboek. Dit is mijn allereerste boek, dus ik heb nog helemaal geen ervaring hierin. Ik ben dan ook heel benieuwd wat jullie ervan denken. Ik ben van plan om het boekje zelf te illustreren. De doelgroep is ongeveer 4-5 jaar. Als iemand zin zou hebben, laat het maar weten! Elfje

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is een prentenboek en bevat dus niet veel tekst. Dan zou ik al m'n hele verhaal online moeten zetten... :-/

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat lijkt me leuk om te lezen, stuur maar door ;D Alleen weet ik niet precies hoeveel 4-5 jarige kinderen begrijpen.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Elfje, je hebt al proeflezers, zie ik, maar als je het verhaal toch zelf wilt illustreren, wil je dat dan niet liever eerst doen en dan pas laten proeflezen?

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Elfje, je hebt al proeflezers, zie ik, maar als je het verhaal toch zelf wilt illustreren, wil je dat dan niet liever eerst doen en dan pas laten proeflezen?
Lijkt me niet, ze wil toch eerst weten of het verhaal zelf wel oké is voor ze er tekeningen bij gaat maken?

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Elfje, Ik ben moeder van een 4-jarig meisje, heb nog nooit een heel verhaal proefgelezen, maar wil het gerust eens doornemen. Groetjes Kaatje

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel allemaal! Ik stuur jullie een berichtje! En Trenke, ik wil inderdaad eerst weten of het verhaal wel wat is vooraleer ik er illustraties bij maak... :)

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Elfje, Ik wil mij ook steeds kandidaat stellen om prentenboeken proef te lezen. Ik heb een opleiding tot kleuterleidster gedaan, maar schrijven ligt mij ook meer. Vandaar dat ik ook al twee korte cursussen prentenboeken schrijven/illustreren heb gevolgd. Ondertussen heb ik vier manuscripten af waarvan ik er twee naar een reguliere uitgever heb gestuurd (en nu maar wachten), het derde ben ik ook zelf aan het illustreren en het vierde ligt nog even te wachten. In het najaar volg ik een lange cursus kinderboeken schrijven. Ik kan mij dus zonder problemen inleven in de leeftijdsgroep. Ik wil jou met veel plezier helpen wanneer jij dat wil. Groetjes Victoria