Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Enquête Proeflezen

Beste forumleden,

Sinds kort staat Proeflezen weer online, nu als losstaand deel van het forum. Er zijn enkele aanpassingen geweest aan het platform. Lees ze hier. Wij zijn benieuwd naar jullie meningen over deze vernieuwingen. Hoe ervaar je Proeflezen? Zijn er verbeterpunten, of hou je het liever zoals het nu is?

Laat het aan ons weten in de Proeflezen enquête. Met jullie meningen kunnen we vaststellen hoe we het platform kunnen verbeteren, zodat Proeflezen dé feedbackdienst voor Nederlandse verhalen wordt. Door de enquête in te vullen maak je bovendien kans op een boek uit de Schrijfbibliotheek.

Alvast bedankt!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het jammer dat de enquête nu al komt, terwijl Dries nog wat bugs eruit aan het halen is (of in ieder geval heeft toegezegd dat te doen als hij weer wat is bijgekomen van de hele omzetting).

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga ook maar eventjes off-topic: Déesse-en-France, dank je wel! En jouw onderschrift klopt als een zwerende vinger.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga ook maar eventjes off-topic: Déesse-en-France, dank je wel! En jouw onderschrift klopt als een zwerende vinger.
De onderschriften hebben één ding gemeen: als je maar aan je stoel vastgeplakt blijft zitten en blíjft oefenen, dan kom je er wel als schrijver ;) Ik ga nu naar radio 6 luisteren, dank voor je tip nogmaals in je topic! P.S. Als we off-topic blijven gaan, worden we er afgegooid door Dries. Au!

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan moeten we er direct mee stoppen, me dunkt. Nog een laatste opmerking over die onderschriften langs mijn kant: ik moet waarachtig een nieuwe stoel aanschaffen; deze is aan de zitvlak gans doorleefd van al dat zitten en zwoegen.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier staat wel bovenaan het aantal reacties, het aantal nieuwe (voor mij) en de mogelijkheid om direct naar de laatste reactie te gaan. Ik mis dit bij het proeflezen. Evenals de mogelijkheid om te citeren. Ik vond het ook overzichtelijker toen forum en proeflezen gescheiden waren. Ik heb de enquête al ingevuld maar daar kon ik niet alles in kwijt.