Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfmaatje

Hoi allemaal, Aangenaamd Masha. 20 jaar op deze wereld. Op de wereld gekomen in Limburg. Ademt momenteel in Noord Brabant. Sporten, schrijven en lezen zijn haar leven. Schrijft liefst: fantasie, romans en jeugdboeken Ze is opzoek naar een schrijfmaatje. Elkaar stimuleren en verbeteren. Gedachten wisselen. Kritiek en complimenten geven. Wie weet ontstaat er hier door een heel mooie unieke verhaal. Ze ziet jullie reactie graag tegemoet. Groet, Masha

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijfmaatje twee. Mijn eerste daad is gelijk een slechte daad, maar met goede bedoelingen. Plagiaat, maar dan net anders, zei de aap toen hij een mens na aapte. Mooie manier om mij voor te stellen. Met dank aan Masha. Ik ga mij hier en daar, met uw goedvinden, bemoeien met de onderwerpen op het forum. Bemoeien in de zin van: "gedachten uit- of inwisselen". Ben man, 1955, Amsterdam. Was analfabeet. Ben dyslect, voornamelijk dysorthografie. Een schrijfmaatje is eigenlijk wel een leuk idee. Ik heb twee kleine blogjes. En eigenlijk oefen ik dagelijks in het schrijven. Ik reageer veel bij andere bloggers, voornamelijk de verhalen schrijvers. Verder lees ik veel over de 'do and don`t' over schrijven. Zeuren over het weer en politiek laat ik aan deskundigen over. De tot nu toe 7 delen schrijfproblemen van "schrijven online" ben ik aan het bestuderen. Lezen kan ik slechts met veel moeite. Ik moet er hapklare brokjes van maken. Veel succes in het verdragen van mijn woorden en zinnen, het zal soms een woordenpuzzel zijn. Vr.gr. Yrret.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Yrret, leuk dat je hier bent. Van harte welkom! Ik kan zien dat je nieuw bent ;) want hier is een apart forum om je voor te stellen. Als je helemaal naar onderen scrollt, zie je onder je naam o.a. staan "Forumonderwerp maken" en als je dat aanklikt is er een aantal mogelijkheden. In jouw geval kies je ervoor om je voor te stellen. Je hebt nu namelijk geantwoord op een topic dat masha heeft aangedragen. Als Dries, onze webmaster, het morgen ziet, zal hij het misschien voor je verplaatsen. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat je ooit analfabeet was want op je schrijven is absoluut niets aan te merken. Hartstikke goed dat je het schrijven aan het bestuderen bent. Misschien weet je dat de site onlangs is vernieuwd. "Proeflezen" werkt nu even niet maar gaat binnenkort weer "open". Als je daar behoefte aan hebt, zou je daar iets kunnen plaatsen. Ik wens je veel plezier hier. Leuke avatar trouwens.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Déesse-en-France, dank u wel. Wat u zich bijna niet kunt voorstellen is soms toch merkbaar in mijn woorden. Ik zal nog eens goed rondsnuffelen over deze site. Proberen op de juiste plek on-topic te zijn. Bedankt voor uw woorden. Mijn Avatar heeft de bedoeling dat ik geen onzin spreek of schrijf. Ik vrees, dat mij dat, niet lukt. Uw webmaster, Dries mag verplaatsen. Uiteraard. Zelfs naar de prullebak.