Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zieke zus wil haar graag haar boek afmaken

Beste schrijvers is er iemand die weet hoe ik mijn zus kan helpen met haar boek ze heeft een vrijwilliger gehad die de tekst uit tikte op der computer wat zij ingesproken had op bandjes. Maar helaas moest die vrijwilliger verhuizen naar de andere stad en kwam niet meer. Mijn zus is zelf plotseling blind en verlamd geworden door agressieve ms en ze leefde altijd in een fantasy wereld en de meeste verhalen zitten in haar hoofd maar ze kan ze niet opschrijven door haar zieke en daarom heeft ze het meeste al ingesproken in bandjes. Ik hoop nu iemand te vinden die haar graag zou willen helpen om haar wens om een boek te maken nog waar te kunnen maken voor het te laat is. Ik zelf ben geen schrijver en anders had ik haar zo geholpen. We zullen je heel dankbaar zijn. groeten m.wolting

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Marianne, misschien kun je iets concreter worden. Hoeveel heeft de vrijwilliger al getikt? Hoeveel werk is er nog over (minuten gesproken tekst). Zoek je iemand die alles van bandjes overtikt? Iemand die er daarna een mooi verhaal van maakt? Of iemand die het uitgeeft? Of alledrie? Ik denk dat de meeste schrijvers het overtikken van bandjes liever niet doen. Dat kan iedereen in principe doen. Een schrijver zou er daarna (als alles in een computerbestand staat) wat mee kunnen doen Dus misschien kun je een snelle typiste vinden die de bandjes overtikt en daarna een schrijver zoeken die er een mooi verhaal van maakt. Ik snap je wens om er een boek van de maken van jou en je zus heel goed. Maar realiseer je wel dat je heel veel tijd en inzet vraagt van een vreemde. Kun je daar iets tegenover stellen? Is het verhaal interessant genoeg voor een uitgever? Zijn jullie bereid eventuele opbrengsten van het boek te delen met de schrijver?

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marianne, Er is jouw zus - en jou! - duidelijk veel aan gelegen om haar verhalen aan ons na te laten. Knap hoor, het moet wel heel veel voor haar betekenen! Misschien dat ik haar daarbij kan/mag helpen? Laat maar iets horen. Groet, Rik T. doejeverhaal@on.nl

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuke uitdaging, maar ik zou graag wat meer informatie ontvangen zoals Dries Arnolds al zij. Groetjes
Denk je dat jij de juiste persoon bent om als ghostwriter op te treden als je "zij" in deze betekenis met een lange ij schrijft?

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuke uitdaging, maar ik zou graag wat meer informatie ontvangen zoals Dries Arnolds al zij. Groetjes
Denk je dat jij de juiste persoon bent om als ghostwriter op te treden als je "zij" in deze betekenis met een lange ij schrijft?
Sorry ik had het net te laat gezien en het is niet omdat je enkele schrijffouten maakt dat je niet kan schrijven. Er zijn altijd mensen die me even kunnen helpen met de zoektocht naar fouten.