Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfster gezocht die aan een eerste roman (of andere fictie) werkt

Voor een artikel in esta ben ik op zoek naar een paar vrouwen (leeftijd 30-45) die aan een eerste roman (of andere fictie) werken (en dus nog niets gepubliceerd hebben). Die wil ik graag interviewen over het hoe en waarom van hun 'drive' en de leukste interviews komen in esta. Daarnaast zal ik voor het artikel ook uitgeverijen benaderen, tips geven voor hoe je een manuscript het beste kunt aanbieden, etc. Het wordt een samengestelde productie waarin alle kanten van schrijfster-willen-worden aan bod komen. Het gaat om vrouwen in deze leeftijdscategorie, omdat esta daarvoor bedoeld is. Heb je zin om mee te werken? Mail me dan: witterholt@planet.nl

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klinkt leuk :) Alleen ben ik nog maar 21 en nog niet echt bezig. Maar genoeg anderen hier, ik denk dat je hier wel iemand vindt :)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ook :nod: Edit: ik krijg de mail gebounced. Yolan, klopt het mailadres wel? Ik denk dat planet.nl mijn mail aan jou tegenhoudt. Heb je nog een ander mailadres (mag je ook eventueel via PB sturen)?

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat wordt bedoeld met "nog niets gepubliceerd". Nog geen roman, of bv. ook geen kortverhaal, gedicht, blog of artikel?

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo dames, Dank voor alle reacties! Ik heb er al veel meer dan ik verwacht had (er komt ook van alles binnen via twitter) en moet dus gaan selecteren. Dat neemt niet weg dat reacties nog steeds welkom zijn, want ik zoek naar uiteenlopende verhalen, zowel positief als negatief. Jullie krijgen allemaal antwoord maar het kan een paar dagen duren. Met 'nog niets gepubliceerd' bedoel ik dat je nog geen tastbaar (fictie) boek van jezelf hebt, dus ook geen kinderboek. Hartelijke groet, Yolan

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Er zijn tot mijn vreugde veel reacties binnengekomen op mijn oproep vorige week, voor een artikel in Esta over debuterende schrijfsters. De meeste reacties bevatten positieve verhalen (succes gehad bij een uitgever) of neutrale verhalen (nog niet naar een uitgever) maar ik zou ook graag een reactie willen van iemand die negatieve reacties gekregen heeft en toch niet opgeeft. Dus mocht je bezig zijn aan een roman of andere fictie (poëzie mag ook) of het al af hebben, en lukt het maar niet bij een uitgever terwijl je ervan overtuigd bent dat je goed werk levert: mail me. witterholt@planet.nl Als je dat liever hebt, mag je ook anoniem met je verhaal in Esta.