Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Samen schrijven

Ik zit al een tijdje met het idee in mijn hoofd een (brieven)roman te schrijven samen met een vrouwelijke tegenspeelster. Ik heb wat ideetjes voor een plot, maar daarover staat nog niets vast. Het lijkt me vooral een uitdaging om te zien of het überhaupt werkt om met z'n tweeën aan één verhaal te werken. In eerste instantie gewoon voor de lol, misschien dat we een en ander op een blog kunnen plaatsen om te kijken wat anderen ervan vinden, wie weet vloeit er ooit wel serieuze publicatie uit voort. Stuur een berichtje als je wil kijken of het wat voor jou is!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien is het handig als je jezelf eerst even voorstelt in het voorstellentopic, DonDuedos. Op een verzoek van een wildvreemde ingaan zal niet zo snel gebeuren. Wat is je schrijfervaring bijvoorbeeld?

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste ; *Zelf ben ik een beginnend schrijfster ('39j),twee manuscripten zijn opgestuurd (eind maart) en wacht op een antwoord van de aangeschreven uitgeverijen . *Mijn 2 manuscripten en 3+4 zijn geschreven vanuit een mannelijk hoofdpersoon , nr 3 moet nog worden overgetypt en aan nr 4 ben ik nog bezig (ik wil er een lang verhaal van maken) *Maar ik wil het wel eens proberen om vanuit een vrouwelijk oogpunt te schrijven ,ook heb ik er al eens over nagedacht om met een collega-schrijver een manuscript te schrijven .Misschien kunnen we het eens proberen . *Ben je van plan om het uiteindelijk uit te geven ?zo ja dan wil ik ons beiden veilig stellen en kunnen we een soort van wederzijds contract opmaken . *wat voor soort verhaal heb je in gedachten ? mvg jennifer hanskens belgie mail:jenniferhanskens@hotmail.com

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste DonDuedos, Ook ik zoek samenwerking met iemand, voor een roman. Mijn vraag aan jou is, hoe zie je zo'n samenwerking voor je, praktisch gezien dan? Hoe ga je te werk? Ik worstel daar zelf nog wat mee.