Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

boekenfeest te Arnhem

Groot Boekenfeest bij ‘Café Brasserie Dudok’ Arnhem. Op vrijdag 28 november starten we met een literair evenement in ‘Café Brasserie Dudok’. U kunt, onder het genot van muziek, een hapje en een drankje, kennismaken met nieuwe schrijvers. Sommigen zijn op slag bekend door hun debuut, anderen hebben meer boeken geschreven. Eén ding hebben ze gemeen: ze willen van zich laten horen. Laat u verrassen door het aanbod van nieuw schrijvers talent! Verschillende genres komen aan bod: romans, drama, poëzie, psychologie, kinderboeken, levensverhalen, enz. Het eerste Arnhemse boekenfeest voor nieuwe schrijvers is op vrijdag 28 november van 19.30 uur tot middernacht. U kunt zich aanmelden als deelnemer of bezoeker via de website: www.myravanderwal.come2me.nl Entree bezoekers: € 5,00. Dit is inclusief één consumptie, hapjes en een lot voor gratis boeken.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvers van allerlei genres hebben de mogelijkheid om deel te nemen en hun eigen boek te presenteren en te promoten. Thema van de avond is: Lezers ontmoeten schrijvers mvg Myra

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvers van allerlei genres hebben de mogelijkheid om deel te nemen en hun eigen boek te presenteren en te promoten. Thema van de avond is: Lezers ontmoeten schrijvers mvg Myra
En is het al bekend welke schrijvers er komen?

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Mariejeanne, op dit moment zijn er in ieder geval meerdere enthousiaste deelnemers die hebben ingeschreven, heel divers voor wat betreft het genre maar ook de herkomst, denk aan Amsterdam, Apeldoorn, Volendam, Gelderland en Brabant. De locatie is dermate geschikt omdat er in de brasserie regelmatig schrijversactiviteiten worden georganiseerd in samenwerking met de bibliotheek en diverse boekhandelaren. Het wordt in ieder geval een fantastisch evenement mvg Myra

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het nog steeds een beetje een vaag antwoord, Myra. Kun je wat specifieker zijn? Wie /wat kunnen we daar verwachten? Welke schrijvers, welke boeken?

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marriejeanne, om een paar namen te noemen: Lia Verstegen genre fantasie Naomi de Folter genre gedichten Renate Diks genre kleuterboeken etc, tevens uitgever Anne Allee genre chicklit Hans Oosterom genre pshychologie Meta du Crocq genre levensverhaal Saskia Schouten genre roman Myra van der Wal genre non fictie Dave Tassel en Jessica Brouwer beiden genre thriller Kirsten Rozema en Rhezlaine Joany beiden kinder/jeugdboeken dit is een greep uit de deelnemers, dus voldoende diversiteit. mvg Myra

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad! Een grote variëteit! Bedankt :thumbsup:, dan hebben we een idee.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb mij inmiddels ook aangemeld als deelnemer voor dit boekenfeest in Arnhem en voor zover ik weet zijn er inmiddels al 25 andere schrijvers die ook komen. Zodra er een lijst is met alle deelnemers, zal ik die hier wel even neerzetten. Ik ben heel benieuwd hoe het wordt die avond!

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Het wordt een echt boekenfeest, met veel enthousiaste deelnemers, buiten de reeds genoemde hierbij nog een aantal nieuwe namen: Gerard Klappers, Pam van Vliet, Manon Albers, Wil Jansen, Joy vd Stel, Laura Vos, Chantal Vipassana, Eshra Karina, Anne van Meegen, Frans Esselink, Karolien Mennes, Carien Touwen, Jaap vd Berg, Sandra Rozendaal en Patty Harpenau en natuurlijk is de pers aanwezig. Wil je als gast de presentatie in Arnhem bezoeken bestel dan de entreekaartjes in de voorverkoop via www.schrijverijmooimens.nl dan ben je verzekerd van aanwezigheid op die geweldige boekenfeest in Dudok te Arnhem op 28 november a.s. Hopelijk tot ziens Myra

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mocht je op 28 november niet aanwezig kunnen zijn dan is het misschien een optie om op 9 november te komen naar de presentatie in 't Vogelnest te Apeldoorn. Vanaf 14.00 uur presenteren auteurs daar hun recentelijk uitgegeven werk. Wij heten je van harte welkom groetjes Myra

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
A.s. Vrijdag Groot Boekenfeest bij ‘Café Brasserie Dudok’ Arnhem Op vrijdagavond 28 november, van 19.30 uur tot middernacht, kunt u kennismaken met (nieuwe) schrijvers. Verschillende genres komen aan bod: romans, humor, drama, poëzie, psychologie, kinderboeken, chicklit, levensverhalen, enz. Met onder andere: Patty Harpenau, zij geeft een lezing vanaf 20.30 uur! www.pattyharpenau.nl Joy van der Stel, Arnhem Pam van Vliet (ex-columniste Panorama) Manon Albers (columniste Mijn Geheim) Renate Diks, Elst Leonie van Mierlo, Amsterdam Myra van der Wal en nog 20 andere schrijvers! Kunst: zangeressen, fotografie van Ellen Koelewijn, schilderijen van Wil Jansen en bronzen beelden van Rogier Ruys (www.bronsroep.nl) Aanmelden als deelnemer of bezoeker bij Renate via: www.schrijverijmooimens.nl Entree bezoekers: € 5,00. Dit is inclusief één consumptie, hapjes en een lot voor gratis boeken. KAARTEN TE KOOP bij Selexys Dekker v.d. Vegt, Koningstraat 31, Arnhem. Of aan de deur op de avond zelf.