Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfmaatje

Hallo allemaal, Ik ga dit jaar meedoen met een wedstrijd. Een schrijfwedstrijd. Ik ben opzoek naar een schrijfmaatje die mijn mee kan helpen. Ik heb het zo in mijn gedachten. Ik schrijf en verzin mijn verhaal.( Schrijfmaatje mag ook mee verzinnen) Ik stuur op hij of zij verbetert fouten etc. We sturen samen onze manuscript op. En als wij winnen verdelen wij de geld eerlijk. Iemand interesse?

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Dit heeft niks met stijl en techniek te maken natuurlijk. Ik heb het verplaatst naar oproepen.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat wil en verwacht je precies van je schrijfmaatje? Nu lijkt het erop dat jullie samen één verhaal gaan schrijven? Of schrijf alleen jij het verhaal, met de hulp van een ander? Of schrijven jullie beide een verhaal en gaan het van elkaar proeflezen? Kortom: leg iets meer uit wat je precies wilt.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Misschien beginnen met een kort verhaal, en niet meteen met een heel manuscript? Dat geeft jou wat meer oefenruimte en je hoeft nog niet een enorm beslag op het schrijfmaatje te leggen. Aan welke schrijfwedstrijd wil je graag meedoen? Dan kan het toekomstig schrjfmaatje bedenken of hij / zij dit ook een leuke wedstrijd vindt voor samenwerking.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Ik verwacht van mijn maatje dat hij of zij de fouten uithaalt. Heb al tenminste verzonnen. Ook tot met kleinste punt. Ik ga meedoen met luithing fantasy. Iemand interesse?