Hallo,
Kan iemand me helpen?
Ik wilde een jaarabonnement aanschaffen, maar het systeem herkent geen postcodes vanuit België. Ik krijg steeds de melding dat de code foutief is ...
Grtz
Xine
Wij forumleden hebben geen inzage in de abonnementenadminstratie, maar onder aan de homepagina - overigens ook onder aan deze pagina waarop je je bevindt nu je dit leest - kun je klikken op Help, FAQ en contact. Succes!
Hallo,
Kan iemand me helpen?
Ik wilde een jaarabonnement aanschaffen, maar het systeem herkent geen postcodes vanuit België. Ik krijg steeds de melding dat de code foutief is ...
Grtz
Xine
Ik heb hetzelfde probleem. Ook mijn telefoonnummer blijkt niet te bestaan. :confused:
Mail even naar admin@virtumedia.nl of gebruik het contactformulier categorie bestellingen/abonnementen.
Het probleem van de Belgische postcodes is mij overigens (sinds kort) bekend. Ik werk aan een nieuw formulier voor abonnementen.
En Xine, zou je de volgende keer je hoofdletters willen weglaten. Staat ook in de regels van het forum. Dit ziet eruit als schreeuwen en is niet erg beleefd.
Wij forumleden hebben geen
Lid sinds
15 jaar 3 maandenRol
Klopt, Xine. Ik had hetzelfde
Lid sinds
12 jaar 11 maandenRol
Xine schreef: Hallo, Kan
Lid sinds
13 jaarRol
Mail even naar
Lid sinds
20 jaarRol
En Xine, zou je de volgende
Lid sinds
20 jaarRol