Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Probleem met postcodes vanuit België

Hallo, Kan iemand me helpen? Ik wilde een jaarabonnement aanschaffen, maar het systeem herkent geen postcodes vanuit België. Ik krijg steeds de melding dat de code foutief is ... Grtz Xine

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Wij forumleden hebben geen inzage in de abonnementenadminstratie, maar onder aan de homepagina - overigens ook onder aan deze pagina waarop je je bevindt nu je dit leest - kun je klikken op Help, FAQ en contact. Succes!

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Kan iemand me helpen? Ik wilde een jaarabonnement aanschaffen, maar het systeem herkent geen postcodes vanuit België. Ik krijg steeds de melding dat de code foutief is ... Grtz Xine
Ik heb hetzelfde probleem. Ook mijn telefoonnummer blijkt niet te bestaan. :confused:

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Mail even naar admin@virtumedia.nl of gebruik het contactformulier categorie bestellingen/abonnementen. Het probleem van de Belgische postcodes is mij overigens (sinds kort) bekend. Ik werk aan een nieuw formulier voor abonnementen.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
En Xine, zou je de volgende keer je hoofdletters willen weglaten. Staat ook in de regels van het forum. Dit ziet eruit als schreeuwen en is niet erg beleefd.