Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Proeflezers gezocht voor kinderverhaaltje op niveau E3

Hallo Ik schreef een kinderverhaaltje op niveau AVI E3 en zoek mensen die vertrouwd zijn met AVI-schrijven en er hun mening over kwijt willen. Graag weet ik of het niet te 'Belgisch' is. Gebruikte ik woorden die in Nederland niet gebruikt worden? Zijn de karakters voldoende weergegeven? Leest het verhaaltje vlot, is het 'sprankelend' genoeg? Zijn mijn zinnen niet te staccato? Heb je suggesties om deeltjes uit het verhaal anders aan te pakken? Ik lees het heel graag, want voor mij is het verhaaltje al zo vertrouwd en ik hoop er toch een uitgever voor te vinden. Groetjes, Els

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dag Déesse-en-France Ik volgde reeds de cursus AVI-schrijven bij Zjors, maar ik vermoed dat zij niet kosteloos wil proeflezen. Toch bedankt voor jouw reactie.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ze komen niet allemaal dagelijks langs. Misschien kan iemand je een naam geven.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Els, Ik heb wel een kind met AVI-E3, heb je daar wat aan? Kan allicht vragen of hij je verhaal wil lezen. Misschien dat de doelgroep je verhaal beter kan beoordelen dan een volwassene? Stuur maar een PB als je interesse hebt.

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@ tmanshande AVI geeft het niveau van de tekst weer en is bedoeld voor kinderen die leren lezen. Niveau M3-E3 is bedoeld voor kinderen in groep 3 of het 1ste leerjaar in België, Niveau M4-E4 voor groep 4 of het 2de leerjaar enzovoort. Als een kind leert lezen, begint het met eenlettergrepige woorden en langzaamaan komen er leesmoeilijkheden bij. Die staan allemaal beschreven in 'de regels voor AVI-schrijvers'. Maar het is wel ONGEVEER zo, want het ene kind leest natuurlijk al wat sneller dan het andere, is meer geïnteresseerd in een bepaald boek enzovoort. @ecilA Ik heb je een PB gestuurd.