Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht voor eerste 50 bladzijden

Genre: fact-fictie (op feiten gebaseerd fictieve roman) Soort: thriller Intentie: uitgave voor oktober 2012 Totaal aantal bladzijden: 650 Taal: nederlands Steekwoorden: Japan, shinto, religie, mythologie, Israelieten, regalia, mythe Graag alleen serieuze lezers die mij willen helpen bij dit pre-uitgeef stadium. De corrigeer fase is al afgerond. Alvast bedankt voor je reactie, Ben

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De corrigeerfase is reeds afgerond. Wat verwacht je dan nog van een proeflezer? Groeten. Wolfke

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vraag me hetzelfde af als wolfke. En ook wat de proeflezer ervoor terugkrijgt, en waarom je alleen de eerste 50 bladzijden wil proefgelezen hebben?

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had begrepen dat dat ook zo was, dat dat de datum was die midland van zijn uitgever had opgekregen. Of wil je het gaan uitgeven in eigen beheer?

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet noodzakelijk, als het een hele kleine uitgever is. Bovendien kun je toch nog proeflezers inschakelen naast die redacteur? Ik ben nu ook een ms aan het proeflezen dat al bij een uitgever ligt, kan best, zo lang het nog niet definitief geredigeerd is. Ik begrijp uit de OP dat er al een uitgever is (anders lijkt het me inderdaad onmogelijk dat het zo snel op de markt komt), maar dat kan natuurlijk even goed midland zelf of een POD-drukker zijn. Maar goed, dat zal midland zelf wel komen uitleggen, hoop ik.