Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver gezocht

hallow, ik ben Debora, 3e jaars student aan de kunstacademie te Breda. Van April tot Juni ga ik stage lopen, nu zoek ik een schrijver voor een kinderboek. Educatief of sprookjes maakt niet echt uit! Als het maar een interessant is voor kinderen. Doelgroep is rond de 4 jaar. In mijn stage zou ik graag het willen vormgeven en illustreren.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stuur me eventueel een PB (persoonlijk bericht) Dboon, want ik heb wel verhalen liggen die wellicht interessant zijn. Ben toevallig ook in gesprek met cursisten van een opleiding in Den Bosch.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij is dit een oproep, dus misschien kan dit topic verplaatst worden naar de plek waar het echt thuis hoort. By the way, wel een leuk idee. Ik schrijf zelf niet voor die leeftijd, dus aan mij zal je niks hebben.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Moet je wel zeggen waarheen, jopiedopie ;) Anders heeft Dboon er alsnog niets aan. Dboon, kun je deze oproep naar 'Algemene oproepen' verplaatsen? Dit kan door in je startbericht op 'bewerken' te drukken. Mag je als stage wel zo'n "freelance" opdracht doen? Want een schrijver is natuurlijk geen echt stagebedrijf voor een illustrator/vormgever... Als het mag, heb ik niets gezegd, hoor. Ik weet niets omtrent stages bij kunstacademi, weet alleen dat bij mijn uni een bedrijf aan redelijk wat voorwaarden moet voldoen eer je voor een stage studiepunten krijgt.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Deborah, Ik heb een boekje liggen wat ik graag uit wil geven. Leeftijd 2-4 jaar. Het is een prentenboek, maar ik kan zelf niet zo goed tekenen. Dus als je interesse hebt, mail me dan even: a.groenewegen@inter.nl.net Vriendelijke groeten, Anja Groenewegen

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook wel geïnteresseerd! Ik schrijf graag voor kinderen, en hoewel ik niets heb liggen, kan ik natuurlijk nog wel alle richtingen uit. Je mag altijd iets laten weten.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel!, ik heb hem verplaatst! Ja, ik doe de richting illustratie en na de academie heb je eigenlijk bijna geen bedrijven waar wij kunnen werken en is alles op freelance basis. Daarom proberen ze ons al zover te pushen. Ik heb ook uiteraard begeleiding maar dan van al werkende illustratoren. En uiteindelijk beoordelen mijn leraren het werk, en wat ik ervan opgestoken heb.:)