Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfplek amsterdam

ik zoek een auteur om een werkruimte aan het Damrak (a'dam) mee te delen. 150,- per maand. mail me paulteun@xs4all.nl

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien is het handig wat meer te vertellen over de ruimte en de prijs. Gezien de locatie lijkt me de prijs "te goed om waar te zijn". - om hoeveel vierkante meter gaat het (ongeveer)? - welke faciliteiten zijn er? Denk aan internet, koffieautomaat, toilet... - toegankelijkheid: trap, lift, begane grond, rolstoelvriendelijk? - is de huur inclusief allerlei faciliteiten, of komt er een prijs bij voor die dingen? Gas, water, elektrisch, internet, telefoon... - ik ga er vanuit dat parkeerplek exclusief is. - met wie moet de werkruimte gedeeld worden? - wat verwacht de "deelauteur" van de medehuurder? - op welke tijden is de werkruimte toegankelijk en welke voorwaarden worden aan het gebruik gesteld? Kort door de bocht: voor 150 euro in hartje Amsterdam zouden veel mensen een moord doen, en minder radicaal: op een kampeermatrasje onder een bureau willen slapen.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Paul, kom je hier alleen maar om je werkruimte te slijten? Ik denk dat de meeste mensen wel graag willen weten met wie ze een ruimte delen. Aangezien je je gisteren hebt aangemeld en pas één bericht op je naam hebt staan is dat een beetje twijfelachtig.