Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht voor kort verhaal

Hallo, Ik ben op zoek naar iemand die een kortverhaal van mij kritisch wil lezen. Het is een verhaal van 2390 woorden, een soort dramatisch verhaal. Ik laat het liever in een geheel lezen in plaats van kleinere stukjes in de proeflezen forum. Mijn uiteindelijk doel is het verhaal insturen voor een wedstrijd, deadline is pas 15 april, maar beter te vroeg dan te laat! Alvast bedankt!

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had er niet bij vermeld dat het wel een zwaar thema is, mijn excuses hiervoor!
sjemig, zeg dat wel! :( enniehouw, je hebt mijn opmerkingen ontvangen

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Die van mij heb ik ook net doorgestuurd. Ik wist niet dat het voor een Vlaamse wedstrijd was. Nu maar hopen dat we niet allemaal tegenstrijdige opmerkingen hebben gemaakt, want dan krijg je het zwaar.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die van mij heb ik ook net doorgestuurd. Ik wist niet dat het voor een Vlaamse wedstrijd was. Nu maar hopen dat we niet allemaal tegenstrijdige opmerkingen hebben gemaakt, want dan krijg je het zwaar.
Denk je echt? Zou jij dat zwaar vinden?

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt iedereen! Heel veel om over na te denken, ik moet ook nog eens goed de regels voor aanhalingstekens bestuderen. Daar mis ik regelmatig in! Als jullie willen, dan kan ik de verbeterde versie ook doormailen? Eind deze week of in de loop van volgende week?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Als de een zegt dat de handschoenen blauw moeten zijn en een ander rood, dan moet je wel kiezen. Doorgaans neem ik heel veel van mijn proeflezers aan. De een let hier op en een ander daarop. Nee, ik heb er geen moeite mee gehad.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik maak ook gebruik van verschillende proeflezers, die elk hun eigen inzicht geven op mijn teksten. De ene is geheel voor spelling, de anders is erg goed in het opvolgen van de gebeurtenissen en of ik daar fouten heb gemaakt, de derde is qua stijl en sfeer erg goed! Ze merken heel veel dingen op die ik los over het hoofd zie. Maar dat wil niet zeggen dat ik hun suggesties blind aanneem. :) Alleszins, ik wil graag de verbeterde versie lezen. Je hebt mijn mailadres! :)

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Petra, bedankt maar ik heb het verhaal al ingezonden. Als je geinteresseerd bent, wil ik het je gerust doorsturen maar verbeteringen zijn te laat helaas :)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Heeft iemand zin om mijn korte verhaal (ruim 3000 woorden) te proeflezen? Het hoeft niet heel gedetailleerd hoor, het gaat vooral over de algemene indruk over de plot, of die duidelijk is en de vraag of de personages goed tot uiting komen. En of het verhaal je aanspreekt (het is een tamelijk maf verhaal over verstoorde familierelaties) Het is in het Engels geschreven Als je interesse hebt, stuur dan een pm, dan mail ik je het Wordbestand toe (het staat ook op mijn blog) En natuurlijk altijd tot wederdienst bereid :) Groet, Wirrewapper