Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

liedteksten gezocht voor songwriter

Beste mensen, Ik ben een pinaist/songwriter die erbarmelijk slecht is in lyrics/teksten schrijven. Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die het leuk vinden een liedtekst in een nummer omgezet te zien. Ik doe dat graag. Ik heb een kleine homestudio waar ik de nummers schrijf en opneem. Er is zelfs de mogelijkheid dat je het zelf inzingt . Ik ben benieuwd of er reacties komen. Meer info over mijzelf: *** (in verband met forumregels link naar website verwijderd) Michael

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou het superleuk vinden als kindergedichten van mij zouden worden omgezet in een lied. Is dat ook iets? Zie: *** (in verband met forumregels link naar website verwijderd) of *** (in verband met forumregels link naar website verwijderd) Zingen kan ik ook wel een beetje. Duetje met jou?

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Michael, Ik zou graag met je samenwerken, ben onder de indruk van Silent Winds. Zingen kan ik niet, dat wil ik de wereld niet aandoen ;) en ook kan ik je studio niet bezoeken, ik woon in Frankrijk. Door de geneugten van het internet echter hoeft dat een samenwerking niet in de weg te staan. Ik stel het op prijs als je mij mailt via deze site, dan antwoord ik je zo snel mogelijk.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind je aanbod ook heel aanlokkelijk. Ik heb gedichten geschreven voor volwassenen en voor kinderen. Naar wat voor teksten ben je op zoek?

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Liedteksten gezocht voor songwriter, volgens mij klopt die zin niet helemaal. Als songwriter schrijf je namelijk je eigen liedteksten, het is namelijk in het Nederlands liedschrijver.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het klinkt erg leuk en ik ben zeer benieuwd! Ik schrijf teksten en (kinder)gedichten en hoop van je te horen! Ik hou van zingen, maar ... mwah, ik denk dat je dat beter aan een ander kan overlaten.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ jopiedopie123 en @ daantie Jullie hebben ongelijk. Een songwriter is een persoon die de muziek en/of de tekst voor populaire muzieknummers schrijft.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Song-writer is iets anders dan een componist lijkt mij.
Daantie heeft gelijk, een songwriter hoeft niet per se de componist van het liedje te zijn, maar het gebeurt in de meeste gevallen wel dat de schrijver van de tekst er ook muziek bij maakt.

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf liedjes. De meeste gaan over liefde. Ik kan niet echt zingen maar ik kan wel een beetje piano spelen en ik componeer ook wel liedjes zelf.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou Michael, goedendag zeg he! Hoe zou je het vinden als ik jou vertel, dat wij heel wat voor elkaar kunnen betekenen? Momenteel ben ik herstellende van een achillespees-ruptuur. Het moment was daar om 'ns goed aan de slag te gaan, zijnde ik in de ziektewet zit. Om een lang verhaal kort te maken, het zou mij heel wijs lijken dat wij elkaar op korte termijn ontmoeten. Luck is when chance arises, you seize the moment, and grasp the opportunity

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Michaël, ik heb wel wat teksten in mijn la liggen. Ook een engelstalig dat ik zelf erg mooi vind: het lied gaat over een oudere vrouw die over haar verloren jeugd spreekt/zingt; de zangeres moet het aandurven dit te zingen: Life, you took my youth away, my glamour and my glance, but I can still remember you as I dance all by myself in my silent room etc. :o