Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer en schrijver gezocht die ook graag schatzoeken

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar proeflezers en eventueel een schrijver die ook van schatzoeken houden en die mij feedback willen geven bij het schrijven van mijn boek. Dit gaat over schatzoeken. Als vertegenwoordiger van metaaldetectoren ben ik vaak gevraagd om mee te helpen bij het vinden van schatten en besloot daarover een boek te schrijven. Mijn doelgroep bestaat uit (aspirant)schatzoekers van alle leeftijden. Het boek is bijna af. Ik moet echter nog voor enkele "schatten" op pad en de verhalen hierover zijn dus nog niet af. Bij voorbaat dank, Whites

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schatzoeken, Ja! De metaaldetectors waren nog net op de markt en voor ons net betaalbaar toen we al langs de uiterwaarden van de Waal liepen tot aan onze jonge kuiten in de grijze rivierblubber. Romeinse munten, ringen, horloges ankerkettingen, noem maar op en wij vonden het wel. Leuke tijd. Menig disco avondje werd er van de opbrengst betaald. Het werd wat minder toen we op een 500 ponder stootten uit de tweede wereldoorlog. Politie erbij, weg waren onze detectors! Bobcat.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Bobcat Leuk dat je reageert. Ik ben zelf ook veel onderweg (geweest) met een metaaldetector. Mijn hobby werd echter nogal professioneel en zodoende was ik in landen als Servie, Macedonie, Hongarije, Albanie, Turkije, Oostenrijk, Duitsland en Israel onderweg. Meestal met speciale zoekapparaten. Soms ook met een echte schatkaart. In ieder geval veel gezien en beleefd. Mijn schrijfstijl is waarschijnlijk te zakelijk. Ik wil mijn boek leuk om te lezen maken. Daarvoor zoek ik goede feedback. Whites

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is altijd moeilijk om zelf over je verhaal te oordelen. Je hebt veel gezien en beleefd. Zat vast ook veel humor tussen. Anekdotes? Moeilijke momenten? Wat is zakelijk? Ja misschien in jouw ogen wel maar in de ogen van anderen weer niet. Stuur een kort stukje op via PB, laat mij even snuffelen met mijn detector. Bobcat.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Bobcat Ik heb al een stukje bij proeflezen gezet en ook al weer herschreven. Ik maak graag van jouw aanbod gebruik en stuur je morgen een stuk per email. Groet, Whites