Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht voor kortverhaal

Hallo allemaal, Hier ben ik weer. Ik heb alweer een verhaal geschreven en ik zou het voor een wedstrijd willen insturen. Er staat een deadline op tegen 24 januari. Is er iemand die me zou kunnen helpen? Het speelt zich af in de middeleeuwen. De punten die vooral moeten bekeken worden zijn: Verhaallijn, dialogen en dergelijke zaken. Taalfouten mag eventueel ook. 1256, Orléans. Charles Dupoint, zoon van Ludwig, een kasteelheer. De jonge ridder wou op een dag zijn vader gaan bezoeken, maar wat eerst een rustig bezoek zou moeten worden, krijgt een heel andere afloop... Als er interesse of vragen zijn, mail of antwoord gerust. Mvg, Kevin

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kevin, hoe lang is je korte verhaal? Ik wil er best even naar kijken, maar je moet het al vrij snel insturen, zie ik... Het valt me op dat je in je samenvatting vreemde werkwoordsvormen gebruikt ('wou' is spreektaal, 'zou moeten worden' lijkt me in dit geval 'had moeten worden', 'krijgt' is ineens een werkwoord in de tegenwoordige tijd). Als je me je verhaal wil sturen, kun je daar dan eerst even kritisch naar kijken, anders is het wel een hele hoop werk voor pakweg 3 dagen! Mijn mail-adres is jeminkman@hotmail.com .

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Darkrainop stuur maar op via PB. Als ik je kan helpen doe ik het. Snelle reactie is nu nog mogelijk. Bobcat.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Kevin, Ben het eens met de opmerkingen van jeminkman. Verder ben ik van mening dat je het woordje 'eerst' kunt weglaten.