Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer met juridische achtergrond?

Hoi SOL'ers, Ik had een vraagje aan jullie. Ik moet aanstaande vrijdag een paper inleveren en ik bedacht me net dat ik dat natuurlijk ook kan laten proeflezen! Misschien helpt het mijn cijfer een beetje omhoog te krikken ;) Ik studeer rechten dus een proeflezer met juridische basiskennis zou het beste zijn, het is geen ingewikkelde materie maar misschien is het stuk dan net iets beter te begrijpen. Ik heb het nog niet helemaal af maar het moet een stuk worden van maximaal 2000 woorden. Het stuk gaat over het (nep)wetsvoorstel van Bénédicte Ficq om identiteitsdiefstal (o.a. op Twitter) te verbieden.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Staat er in het reglement van de opleiding niet iets over de rechtsgeldigheid van het laten maken door derden van papers en overige prestaties die gelden voor het te verkrijgen van het diploma?

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Papers zijn niet echt de teksten waar SOL zich voor wil lenen qua proeflezingen. SOL is er voor het creatief schrijven, niet voor hulp bij schooldoeleinden. Ik heb dan ook dit topic aan Dries gemeld. Daarnaast heeft Schlimazlnik gelijk met zijn waarschuwing. Je kunt jezelf op deze manier aardig in de vingers snijden.