Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht: proeflezer voor een kinderboek

Hallo, Ik ben Jennifer Wegman, alweer zestien jaar oud en na drie jaar op SOL te hebben doorgebracht, ben ik eindelijk aan een project begonnen dat ik zie zitten. Beter gezegd, het is al af! Het gaat hier om een kinderboek voor jonge kinderen, rond de zeven jaar (hoewel ik niet zeker weet of ik die leeftijd goed gegokt heb) over een jongen, "Ezzy", met een magische steen. Hij heeft het moeilijk met het maken van vrienden. Ook raakt hij, in dit eerste deel, verwikkeld in een strijd met zijn buurmeisje, dat dezelfde gave heeft als hij. Verdere informatie: het boek telt ongeveer 9000 woorden. Ik heb op internet gezocht naar het gemiddelde voor kinderboeken, maar daar ben ik niet veel wijzer uit geworden. Zou dit te kort zijn? Nu ben ik op zoek naar een proeflezer. Heeft u zelf kinderen van die leeftijd of weet u wat ze graag zouden willen lezen? Ik zou degene die hier tijd in wil steken eeuwig dankbaar zijn.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jennifer. Ik weet absoluut niets van kinderboeken maar ben wel goed in taal. Mocht je iemand nodig hebben om de deetjes en teetjes te controleren, dan wil ik dat graag voor je doen - gratis, ik heb een goeie bui ;) - en daarna zou je het dan "schoon" aan een proeflezer ter inzage kunnen geven. Stuur me maar een mailtje als je interesse hebt. Groet, Déesse (alweer 55).

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jennifer, geen dank. Ik heb 'm inmiddels ontvangen maar de postmaster zegt dat mijn antwoord niet afgeleverd kan worden. Ik heb je inmiddels via deze site weer een pb'tje gestuurd met mijn mailadres. En nou maar hopen dat het dan eindelijk wel lukt ;)

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vreemd genoeg heb ik geen pb ontvangen... Als het goed is zouden die bij de mail moeten staan, toch? Op deze site lukt het me in ieder geval niet... :( EDIT: ik heb het probleem al gevonden. Het e-mailadres dat ik drie jaar geleden had opgegeven, bestaat niet langer. Ik heb mijn nieuwe adres doorgegeven. Als het goed is, zou het nu wel moeten lukken.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou Déesse-en-France graag nogmaals bedanken voor het controleren van mijn boek. Ik heb er veel aan gehad en na het weekend ga ik zo snel mogelijk aan de slag met de correcties. Hartelijk bedankt!

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had op je bericht geklikt omdat het me wel leuk leek om je verhaal te proeflezen, maar inmiddels heb je al een proeflezer gehad, zag ik. Wel heb ik op die Boekscout-link onder je naam geklikt en je Vollemaans-boek besteld. Het zag er namelijk heel spannend uit :) kan ik ook ergens een recensie op die boekscout-site achterlaten als ik het gelezen heb? Als je nog een andere proeflezer wilt, moet je het ook maar even laten weten, trouwens!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik geloof niet dat er op de site van Boekscout recensies achtergelaten kunnen worden... Tenminste, niet voor zover ik weet. Wel bedankt! :) Op dit moment ben ik niet echt meer op zoek naar een proeflezer; het boek is bijna af. Alleen mijn familie kijkt er momenteel nog na. Toch bedankt voor het aanbod. :)