Proeflezer gezocht voor eerste 3 hoofdstukken
Hallo,
Ik ben een beginnende schrijver, en heb naast een paar vakantie blogs eigenlijk nooit geschreven.
Volgens anderen in mijn omgeving schrijf ik goed maar dat is natuurlijk maar relatief.
Nu heb ik laatste tijd steeds een beeld voor me van hoe ik een verhaal zou willen laten lopen en heb dat dus op papier gezet.
nu zoek ik iemand, (misschien wel jou!?) die het even wilt doorlezen en wilt zeggen of het een beetje te doen is of het gewoon helemaal niks is!
kleine samenvatting:
het is een 2 persoons verhaal (2 verhaallijnen door elkaar) over iemand die in een burger oorlog zijn ouders verloren is, en de ander is natuurlijk de dader.....
het slachtoffer (Lucas) wilt zich (obviously) wreken tegenover zijn ouders en wilt bij het verzet. hij wilt helemaal overnieuw beginnen, zelfs een nieuwe naam omdat dit hem teveel aan het verleden doet denken.
aan de andere hand is er Avalon, een mooie maar verraderlijke dame die alles doet om een wit voetje te halen bij de slechterik :)
het is dus allemaal een 13-in-een-dozijn verhaal, maar wie wilt proberen het te lezen!?
Groet
MagicMouse
(Edit:
Zoals je leest zit mijn verhaal vol schrijffouten. ik ben een halve dislect, ik kan perfect lezen, maar schrijven (daarmee bedoel ik dus grammatica) komt er bij mij niet in)
Ik heb er geen tijd voor,
Hoi MagicMouse. Als ik het
Let ook op overbodige spaties
Gezien de vele schrijffouten
Bobcat, MagicMouse is een
Misschien had ik er bij
Hoi MagicMouse. Het was idd
Heb je het verhaal op de pc
Op het verkeerde been gezet
Als je Firefox hebt zou ik je