Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zoek een proeflezer voor mijn korte verhaal.

Hallo! Al een paar jaar schrijf ik korte verhalen die meestal gebaseerd zijn op wat ik zelf meemaak in mijn leven. Het is voor mij vaak een deel verwerking of om iets af te sluiten, maar soms lees ik ze later nog eens opnieuw en dan valt me op dat dit en dat niet klopt, veel stomme foutjes ontdek enz. Nu ben ik halverwege met een nieuw kort verhaal en merk dat ik meer op alles let en nauwkeuriger er mee bezig ben. Krijg zelfs zin om oudere verhaaltjes opnieuw te schrijven maar ik zag bijv. ook op de site schrijfopdrachten staan die me leuk lijken om eens te doen. En omdat ik het wat serieuzer wil nemen zoek ik iemand die mij zijn mening en/of kritiek wil geven over mijn schrijfsels !

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens Word bevat het 2348 woorden en voor mij voelt t gewoon kort. Ben sinds gister pas op de site en lees allerlei tips en weetjes nu pas voor het eerst ;) Het genre is trouwens misdaad.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kom er aan :) Net nog ff gelezen en ik zie van alles wat anders kan en zo. Spelling is ook rommelig. Tja, op het moment dat ik wat ga schrijven vind ik het belangrijker om terug te gaan naar die gevoelens en die opschrijven. Zeker, wil het wel een beetje leesbaar maken maar dat staat op de tweede plaats. Doelgroep is volgens mij niet echt van toepassing ? :o Wil gewoon graag proberen om mezelf te verbeten en eventueel wat kan groeien :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Verhaal ontvangen, ik ga het deze week lezen :D Spelling hoort bij schrijven als onderhoud aan de molen bij een molenaar ;) Wil je dat ik daar ook op let?

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je toevallig een rare zin, spelfout of wat dan ook ziet staan mag je me daar zeker op wijzen. Maar bijv -dt fouten niet hoor, das gewoon slordig van me :p

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ikbenokjijbentok , stuur maar op je verhaal via PB. Ik kijk er toch anders tegenaan als onze gewardeerde molenaar Waus. Bobcat.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb wel iemand die dit beroepsmatig doet. Kost een lieve stuiver maar dan heb je ook wat.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het verhaal van ikbenokjijbentok ook ontvangen. De eerste keer dat ik een verhaal doorlees, let ik niet op schrijffouten of grammicale blunders. Het gaat mij dan om de essentie van het verhaal. Boeit het? Ja, ikbenokjijbentok heeft toch wel een goed idee onder de pen. Bobcat.