Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Locatie beschikbaar in den haag voor schrijf/boekenclub, of schrijfplek

Ik heb denk ik een appart voorstel. Ik heb een flexwerkkantoor in den haag, en ik ben een boek aan het schrijven over het genezen van reuma. Nu leek het me een goed idee om me wat te omringen door de schrijvende mensch. Dit voor kennisoverdracht, de motivatie hooghouden, en om dingen te kunnen bespreken. Misschin hebben meer mensen hier behoefte aan. Dus ik zou het leuk vinden om de vergaderruimte gratis beschikbaar te stellen voor een schrijf of lees club. We zouden het er even over moeten hebben wat zinnig is, een weekavond of een weekend dag. Of misschien dat mensen hier samenkomen 1 avond per week om te schrijven. We hebben hier ook allemaal buro's, internet, nespresso, lekkere losse thee, en een super uitzicht over den haag. Dus misschien werkt het inspirerend! (We zitten in de bink36, dus een creatief bedrijven gebouw.) Overdag is dit een flex kantoor, en kleine ondernemers die geen eigen kantoor nodig hebben maken gebruik van de werkplekken om hun werk te doen. Niemand heeft een vaste werkplek. Maar savonds is het hier dus leeg, en ik kan me voorstellen dat dat misschien wel fijn is voor schrijvende mensen of een schrijfclub en voor mij omdat ik dan wat schrijvende mensen leer kennen! Mocht je intresse hebben in een een dag per week schrijfdag ofzo, laat het me even weten. Als er meer mensen zijn kunnen we misschien met zijn alleen een vaste schrijfavond houden. Ik zit nog even te denken hoe dit handen en voeten te geven: ideen zijn meer dan welkom! Plek is beschikbaar! Hopelijk tot ziens!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het genoemde gebouw is niet zo heel ver weg van Den Haag Centraal. Mensen die dagelijks via Den Haag Centraal reizen, zouden hun reis voor een schrijfsessie kunnen onderbreken.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Schrijvende Mensch Nomadz! Hartstikke leuk idee, ik hoop dat het lukt. Als ik nog in DHaag zou wonen, zou ik direct van de partij zijn.

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet dat je deze vraag al een tijd geleden geplaatst hebt, dus ik weet niet of die nog van toepassing is en zo ja of er nog plaats is. Ben zelf woonachtig in den haag en zins kort begonnen met schrijven. Dus lijkt het me leuk om dit met andere mensen te doen om daar van te leren.

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook ik ben zeer geïnteresseerd. Ik heb je een berichtje gestuurd, dus hopelijk hoor ik van je :)