Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Apocalyptic boek. wie wil lezen? [undead included]

Voor de zombie horror fans, wie wil er mijn verhaal lezen? Het speelt zich in het begin af in Nederland, Maastricht om precies te zijn, maar zal zich verplaatsen. Graag alleen genre geintreseerden. Misschien om wat meer gewicht te geven, ben 45 jaar, woonachtig in Zeeland.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ken dit soort verhalen wel, maar eigenlijk niet in Nederland gesitueerd. Ik heb pas wel een zombie gespeeld in de eerste nederlandse zombie film, dus ik wil het zeker wel lezen. Ik zelf hou van fantasie, maar ook horror.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
het persoonlijke berichten systeem geeft bij mij deze melding: Geen toegang Helaas, je hebt geen toegang tot deze pagina. Dit kan 3 oorzaken hebben: 1. Je bent niet ingelogd oplossing: maak een gratis account aan en log in. 2. Je probeert Pluspagina's te bereiken oplossing: om Pluspagina's te bereiken moet je je aangemeld hebben als lid van Schrijven Online Plus. Als je al lid bent van Schrijven Online Plus log dan in aan de rechterkant. 3. Er is een technische oorzaak oplossing: er zijn op Schrijven Online ook veel administratieve pagina's die alleen voor beheerders te bekijken zijn. Maar foutjes zijn uiteraard ook mogelijk. Mocht je denken dat je onterecht niet op een pagina kunt komen: contact op met de beheerder van Schrijven Online Wil je mailen naar jobia at zeelandnet dot nl ?

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Johan, krijg je die melding ook als je op het envelopje onder 'muffles' naam klikt? Want het lijkt erop alsof je jezelf een PB probeerde te sturen. p.s. Muffles, er zijn veel meer Nederlandse horrorfilms hoor. Die film was echt niet de eerste denk ik.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dries, op het envelopje klikken geeft me de optie om een bericht te verzenden, hoe lees ik een bericht in mijn 'inbox'. Ik ben geen forum onbekende, maar hier ben ik het even kwijt. @Little... Ik heb het liefst genre geintresserden. Helpt al een beetje met 'setting the mood'.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
PB's gaan direct naar je e-mail. Er is hier geen online PB opslag (nooit geweest ook).

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dries... ik kan er niets aan doen, maar bij schrijven en de naam Dries, doet het me denken aan iemand die lang geleden op TV was, en altijd begon met, "Nederlands is een prachtige taal, maar onze taal is langzamerhand een krakende wagen geworden", of zo iets Ergens zie ik je me voor me, met zo'n baartje.. lol EDIT: Driek van Wissen.. http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=91808 De taal is het voertuig van de geest, maar ons Nederlands is wel een krakende wagen geworden.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Johan, krijg je die melding ook als je op het envelopje onder 'muffles' naam klikt? Want het lijkt erop alsof je jezelf een PB probeerde te sturen. p.s. Muffles, er zijn veel meer Nederlandse horrorfilms hoor. Die film was echt niet de eerste denk ik.
Shouf Shouf Zombibi is een film zoals Shaun of the Dead, die ik trouwens erg goed vond. Hoe het resultaat is, is nog afwachten, maar natuurlijk ken ik ook Sint en de oudere films. Ging meer om een grootschalige film. Ik heb in ieder geval nog geen Nederlandse film gezien met echte normale zombies. Die zwarte pieten uit Sint waren ook wel zombies, maar Shouf Shouf is een traditionele. Ik weet natuurlijk al een beetje van die film, maar blijft een verrassing :) In ieder geval ben ik wel benieuwd naar nederlandse horror.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ah, ok maar niet alle horrorfilms zijn zombiefilms he. Maar goed, we drijven af :ontopic:

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Weet ik, maar het is wat de leader zegt "Eerste Nederlandse Zombie comedy":) On topic: ik heb het verhaal, maar moet het nog lezen. Ben benieuwd.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan je het verhaal ergens mee vergelijken Johan_Dees? Oftewel kun je een beknopte beschrijving geven waarom het een goed zombie verhaal is?

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat laat ik liever aan de lezer over, maar ik vind zelf dat het niet over de top mag zijn, en vanuit een europees perspectief. En dat doet het wel veranderen, zoals de absentie van wapens.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Johan! Ik ben nieuw hier, ik ben zelf ook aan het schrijven voor een zombieverhaal en ben erg geïnteresseerd naar de schrijfstijl van een ander. Ik kan me inbeelden dat het inmiddels al een paar jaar geleden is en dat je dit waarschijnlijk niet leest, maar zo wel zou ik graag wat lezen en laat dan ook zeker wat van me horen! Als je wilt, mail naar klikoko at hotmail.com. Met vriendelijke groet, Dennis.